Lena Kristin

Industri støvsuger tørr/våt

Så fin ut den :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nogenlunde samme model ( om ikke samme) og er fornøyd med den.. Var noe tull med slangen, så fikk ny, og senere fant jeg ut at den blåste vann ut sammen med luft, så fikk ny maskin. Nye maskinen har vært uten noe tull. De har også vært gode på service, selv om de brukte litt tid. Den "gamle" var ganske godt brukt, så hadde ikke regnet med å få ny:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var den kjøpt gjennom Clas?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke SE4001 enda bedre egnet med tanke på bilpleie? Du får den for ca samma pris. Jeg hadde hvertfall tenkt til å plukke med meg en sånn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en fordel for meg og kjøpe gjennom jobben min. får jo litt rabatter og sånt der, så prisen jeg må gi er noe lavere enn ut til "forbruker"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber sjøl på mekonomen så har lavere priser jeg også, disse to ligger veldig likt i innkjøps pris. :P

Bare tenkte at en "tepperenser" er enda bedre enn en våtstøvsuger med tanke på bil interiør rensing^^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, så den andre kan man også rense tepper med? hadde vært en fordel selvom jeg har skinninteriør. er gjerne litt gulvtepper osv som trenger en rens likevel

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det følger med filterpose.. Er dette noe man MÅ bruke ? Eller kan man bare gi f. i det ?

Gidder nemlig ikke styre med poser og slikt om jeg skal støvsuge med en slik støvsuger..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har filterpose i Fomaen min, og på den er det hvertfall ikke noe must at den må brukes. Det anbefales at den brukes ved tørrsuging for å unngå løst støv i beholderen, men hittil har ikke det vært noe problem for min del.

I verste fall er det bare å suge opp en liten sølepytt for å få støvet til å holde seg noenlunde i ro i beholderen ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan foma mimo også suge opp støv, sand, smågrus osv?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan foma mimo også suge opp støv, sand, smågrus osv?

Tenker du på å bruke den som støvsuger, eller er det om det skulle komme med slike partikler når du renser gulv/seter i bilen?

Skal du ha støvsuger og rensemaskin i ett, må du nok opp på Foma Combivac som er en kombinert rensemaskin og støvsuger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt største bruksområde blir nok grovsuger, da jeg har skinnseter i bilen, men er jo en fordel att den kan suge vått også mår man eventuelt skal suge opp APC vann fra gulvtepper. Tenkte også bruke den til og støvsuge kjellergulv osv (har betong råkjeller). Så den skal brukes både som støvsuger og våtsuger ved behov..

Hva koster foma combivac i forhold??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Combivac koster litt over 6000.- som villedende pris rett fra forhandler, dog høres det ut som du klarer deg lenge med en våtsuger.

Har også skinninteriør men synes det er kjekt med rensemaskin til gulv/tak/bagasjerom, så jeg har rensemaskin og våtsuger (som også brukes som støvsuger) :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm lurer på om jeg skal prøve meg med kärcheren linket til over her i første omgang, og heller se om behovet melder seg for rensemaskin etterhvert.. da får man i tilfelle spare litt til en foma mimo eventuelt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive