Gå til innhold

Kan dette reddes med DA-maskin, tro?


19quiz76

Recommended Posts

19quiz76

Muttern var uheldig og dro skjermen forbi en jernstolpe, tenkte jeg skulle prøve med S03+ på DAS-6 pro og se om det kan reddes. Hva tror dere? Bestille lakking med en gang?

post-4030-0-75887800-1337167484_thumb.jp

post-4030-0-67435900-1337167489_thumb.jp

post-4030-0-18136600-1337167494_thumb.jp

Blodfersk, men hekta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Enig med knutis her, jeg tror du skal klare å få bort 80% og kanskje mer:) Synes ikke det så så veldig gærent ut, men har mini-pc med liten skjerm, så kan være verre enn jeg ser hjemme i sofaen.. Uansett er det jo bare å druse på, og om du ikke blir fornøyd, kan du jo bare kontakte lakereren senere:)?

Lykke til..

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19quiz76

Jepp - har bestilt S03 og S17 nå, samt lilla Scholl pads. En lakkerer jeg er blitt anbefalt mente han kunne ta det for 2-3.000 totalt, så det er jo ikke en halv arm akkurat ;)

Takk for kjappe og gode svar!

Blodfersk, men hekta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Tror desverre du skal slite å få bort det der, når det har vært en jernstople som har lagd det så tror jeg det går såpass dypt at det burde omlakkeres. Men du skal nok klare å få dempa det veldig mye, som mange sier, spørsmålet er vel om moren din blir fornøyd og det skal vel mindre til enn med en detailer som deg? ;)

Forøvrig synes jeg det er greit å bruke DA på dette, siden det er på plastfangeren. Kjør på og post resultatene her, men vær forberedt på å kjøre maaaaange runder med maskinen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19quiz76

Jepp - skal poste resultater :)

Er ikke så stort område, så da går det sikkert greit å pøse på med noen pass. Føler meg litt ansvarlig for skaden ettersom det var jeg som parkerte den på et trangt sted før hun skulle kjøre den ut..

Blodfersk, men hekta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
19quiz76

Må si jeg trodde dette ville bli lakkerer-mat, men må si meg imponert over hva man kan få til. Pga tidsnød "previously unknown to mankind", ble det ingen underveisbilder, bare ferdigbilder. Slenger inn før-bildene også:

post-4030-1340461256,68_thumb.jpgpost-4030-1340461268,64_thumb.jpgpost-4030-1340461279,51_thumb.jpg

Etter:

post-4030-1340461305,51_thumb.jpgpost-4030-1340461321,36_thumb.jpgpost-4030-1340461337,96_thumb.jpgpost-4030-1340461349,5_thumb.jpg

  • DCN Poeng 3

Blodfersk, men hekta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Se her ja, dette så veldig bra ut. Bra jobba! :)

Vil kanskje tro konturene av de dypeste ripene fortsatt er der, men på en slik farge så blir de veldig 'usynlig' allikevel. Hvor mange runder med antall pass (?) kjørte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass som i hvor mange ganger du kjørte over samme område uten å stoppe for refuel av polish?

Har selv inntrykk av at det blir tomt for guffe etter 3-4 pass, men mulig jeg bare er litt feig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19quiz76
Se her ja, dette så veldig bra ut. Bra jobba! :)

Vil kanskje tro konturene av de dypeste ripene fortsatt er der[..]

Takk for det :)

Jepp - var et par steinsprang og hakk i lakken jeg ikke fikk gjort noe med. I tillegg den vertikale skrapa jeg markerer med finger i de to siste bildene. Den synes kun i blitsbildet, og er umulig å spotte på 60 cm avstand. Usikker på om den oppsto ved hendelsen beskrevet øverst i tråden, ettersom alle de andre stripene er horisontale. Ellers forsvant det aller meste, og mor sto bare og måpte. Tror ikke hun hadde all verdens forventninger, men fikk seg mildt sagt en gledelig overraskelse! :)

Ang antall pass vs. runder; her tror jeg mine begrepskunnskaper kommer til kort. Når jeg sa 7-8 pass, mente jeg 7-8 runder horisontalt og vertikalt tilsammen. Altså ovenfra og ned med 50% overlapp = 1 pass, og fra høyre til venstre likeså.

Makes sense? Husk; jeg er noob ;)

Har selv inntrykk av at det blir tomt for guffe etter 3-4 pass, men mulig jeg bare er litt feig

Gikk fint å gå over hvert fall 7-8 ganger uten refill, kunne sikkert fortsatt en stund til også. Plasten gikk dog relativt varm, omtrent som lakken blir når den har stått i sola en stund (kanskje litt mer lunken). :)

Blodfersk, men hekta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...