Gå til innhold

Jeg hater når...


General Lee

Recommended Posts

General Lee

...folk slenger opp dørene uten å tenke på at det står noe ved siden av. ('Er jo ikke så nøye, er jo bare en bil' :rolleyes: )

...nærmest sparker opp dørene. (Får nesten vondt av å tenke på de stakkars dørhengslene.)

...folk smeller igjen dørene. (FFS! Skal jeg komme hjem til deg å slå med dørene?)

...folk ikke klarer å gå skikkelig ut/inn av bilen, drar den feita ræva si over setet og tråkker på ting de ikke burde tråkke på. (Rynkete/flate sidestøtter er aldri pent, ikke ripa dørterskel.)

...folk som peller seg i nesa, biter negler og knipser/småspytter det måtte finne inni bilen. (Jævla kos å vaske dritten din, jeg spytter ikke på gølvet i stua di vel?)

...folk gnir de feite rævene sine oppetter bilen/sitter på bilen. (Aaarrrgh!)

...du prøver å si noe til de idiotene som ikke respektere annens eiendom og får til svar at 'det er jo bare en bil'. (Bil er vel ikke akkurat billig i detta landet vel?)

...folk ikke tørker av seg på beina før de setter seg inn eller sparker av seg på kanalene. (Neste gang jeg kommer på besøk til DEG kommer jeg enten til å gå inn med møkkete sko eller tørke av meg på vegga dine!)

Ja, har du noen gode? Gjerne med kommentarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • General Lee

    18

  • truhaa

    16

  • Lexgtturbo

    15

  • Bernhard

    12

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

  • Admins

Kjenner meg igjen i nesten alle punktene der hehe.. det værste jeg vet er folk som spyr i bilen, var ei som gjorde i min gamle bil, måtte rett å slett bare selge den etterpå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja samme her, SETTE seg på bilen er en JÆVLA uting, eller det når folk tar på bilen generelt friker jeg ut....

Barn på tråsykkel som sykkler rundt bilene er heller ikke det mest artige, samt foreldre som da står med ryggen til og ikke bryr seg om det...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Da hadde jeg solgt hu med.

Har hatt mange episoder med barn i gata der jeg bor som har syklet på bilene våre. Hadde en kliss ny bil en gang, første dagen vi hadde den hadde en av ungene i gata syklet på den. Laaaang fin ripe over hele døra.

Og en annen av ungene i gata syklet på pappas bil her i fjor sommer eller noe. Utviklingshemmet kar på trehjulssykkel (er 14 år eller noe), skjønte det var han da han tidligere har rett og slett bare trillet inn i flere biler (blant annet var det riper fra ham på min gamle bil), og det faktum at det var smittet av lakk i samme farge som sykkelen hans.

Herrrrrrrrrrrrliiiiiiig!

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

...folk blir grinete når du påpeker at de har skadet eller holder på å skade lakken og den siste 15 timers jobben med å gjøre den klar for utstilling eller vinteren og stiller seg helt uforstående til kritikken og at noe kan bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

"det er jo bare en bil" er en klassiker....

Vi kan jo prøve ut:

"men hr dommer og kjære jury, det var jo bare tenner"

"staten dekker din kostnad mht gips av armer, så du skylder meg fortsatt penger?"

"plystre om du er enig.....moahahahaha"

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

:thumbs:

og denne:

"ja herr dommer, jeg kastrerte denne mannen uten bedøvelse på åpen gate foran en stor folkemengde, men jeg gjorde bare dette for å unngå at det skulle dukke opp avkom med samme genene for ødeleggelse. Ellers ville eg aldri brukt den rustne avbiteren"

"dessuten det var jo BARE nøtter"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Dommer svarer så:

"ja men du straffes for at du ikke gjorde jobben godt nok, mannen hadde fortsatt en nøtt igjen, og den måtte vi fjerne her på spiserommet med plastikkbestikk, så du får en bot på 10 kr, samt en time hos spessialsit mht fjerning av nøtter med avbiter i det offentlige rom"

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

"jeg synes retten straffer meg unødvendig mye for et lite feilklipp, så derfor anker jeg saken. Jeg vil gjerne tilføye at jeg er mer erfaren nå, men kan heller ta imot tilbudet om spesialisttrening på fjerning av nøtter i det offentlige rom, hvis boten på 10kr frafaller. Da vil jeg heller ikke anke."

"samtidig ønsker jeg å gå til søksmål mot vedkommende som fikk meg til å utøve min samfunnsplikt for ertstatng av skader på bil om mitt håndledd etter at det fikk en strekk pga at tangen ikke var smurt godt nok, jeg anser dette som motpartens skyld"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

"skadelidende av hakk i døra tilkjennes et erstattnigsbeløp pålydende 1 million kr, samt 1 million kr for håndleddskade, Juryen kan nå reise seg og applaudere, samt at mannen uten nøtter vil stå i gapestokk ut uken på en parkeringsplass for homofile nymfomane uten bukser"

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Definer "dulte borti hverandre" Fredrik....

Hells Angeles ja, da hadde i allefall jeg tenkt "oi faen"

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...