Kristian Nafstad

Hvor mye bruker du i mnd på produkter?

25 innlegg i emnet

Hei,

Det hadde vært litt spennende å sett hvor mye folk her bruker gjennomsnittlig i mnd på produkter. Altså MF, voks, alt!

Gjerne skriv om du gjør oppdrag for andre, kun deg selv, eller om du driver din egen butikk :)

Jeg har dessverre ikke noe særlig å komme med for øyeblikket, venter på at tinga mine skal komme i heimen før jeg får startet mer "seriøst".

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bare vondt inni meg når jeg begynte å tenke på det :(:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge min bedre halldel ALT for mye ;);) hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer enn jeg tjener :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har godt med sinnsykt mye mer enn jeg kunne forestille meg siden jeg begynte å bli hekta i November i fjor, men jeg hadde også ingenting. Hadde en Turtle såpe, lakkrens og flytende voks....

I ettertid passet det seg egentlig med litt ordentlige saker siden jeg også kjøpte ny bil, og trengte en hobby siden jeg har helt fri i perioder fra jobb. Manglet HT spyler og annet nødvendig utstyr også.

Så har blitt en fin spyler, Flex DA med tilhørende utstyr, alt av vaskeutstyr, noen såper, avfettinger og det meste av rekvisita man trenger for å detaile en hel bil omtrent. Nå har jeg jo alt, og kan kose meg i lang tid uten å kjøpe noenting, kanskje det blir litt avfetting og såpepåfyll i ny og ne. Så på lang sikt blir ikke dette så galt om jeg klarer å la være og bli en vokssamler eller noe slikt...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge min bedre halldel ALT for mye ;) ;) hehe

X2 :P
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel kjøpt utstyr og produkert for ca 25k og ble medlem her for et år siden... Stor-handlingen begynte riktignok ikke før i september :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

110.000 omtrent på 2,5 år blir det i juli.Håper det tar av en vakker dag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 8000 på fire måneder...

Håper det gir seg snart :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.....alt av vaskeutstyr, noen såper, avfettinger og det meste av rekvisita man trenger for å detaile en hel bil omtrent. Nå har jeg jo alt, og kan kose meg i lang tid uten å kjøpe noenting, kanskje det blir litt avfetting og såpepåfyll i ny og ne. Så på lang sikt blir ikke dette så galt om jeg klarer å la være og bli en vokssamler eller noe slikt...

X2, begynner å få ein del nok og og "lurt" fattern med på dette gildet, så er ikkje heilt 100% åleina om utgifter, men begynner å bli et par hødinger etter kvart :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

110.000 omtrent på 2,5 år blir det i juli.Håper det tar av en vakker dag.

Det kan forstås på to forskjellige måter :D

Selv har jeg vel brukt rundt 11-12 lapper..

Edit: Fjernet et ord ....

Endret av Anders_Aa
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri tørt å regne på hvor mye jeg har brukt.. Det blir jo selfølgelig en stor sum i starten, så er det mest forbruksvarer som koster etterhvert.. En ting jeg har funnet ut er å tenke seg nøye om og sette opp en komplett liste over hva en trenger med en gang, det sparer man mye på :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hobby er dyrt uansett hva.

Penger er til for å brukes. Går de ikke til bilpleie hadde de forsvunnet til noe annet (sikkert mindre fornuftig)

Jeg er ikke gjelsdoffer...ennå

Press on regardless :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gnikker bare på hobby basis, men har satt av en 1000 kr hver mnd til saker. men etter jeg sluttet å røyke i Februar så har litt av gamle røyke utgifter blitt brukt på utstyr istede. Men merker att det er alt for lett og morro å overskride satta grenser. he he he. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 300.000 over de siste 3 årene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt for 4-5000 bare på den siste måneden nå. Men så har jeg tjent det inn igjen da..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt ca 6-7000 på de 4 siste mnd :blink::)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer enn jeg tjener :fun:

Det kalles lånefinansiert investering :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vanskelig å si da det kan gå lenge mellom hvert innkjøp, og det kan også være mange små og store investeringer på en mnd. Men langt mer enn nødvendig har jeg nok brukt med tanke på mengden av produkter som står nærmest ubrukt. Nå har jeg stort sett holdt meg unna dyre "pengesluk" produkter da.

Det er ikke mange tusenlappene man MÅ bruke i året for å være en god detailer. Bruker man hundretusener så handler det kun om samlemani/avhengighet mener jeg :) Jeg kunne lett plukket ut utstyr for under 10000 kr fra samlingen og hatt alt jeg trenger for å detaile et år og vel så det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte mye mer pr. mnd i oppstartfasen enn jeg gjør nå, litt påfyll av div. forbruksvarer av og til og kanskje prøve noe nytt innimellom, blir ikke så fryktelig mye pr. mnd egentlig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive