Gå til innhold

Offentlige parkeringsplasser er et H#¤%&


Lexgtturbo

Recommended Posts

Lexgtturbo

I dag måtte det bare skje noe med bilen min. Den har stått fint parkert i en parkeringsluke på en offentlig parkeringsplass mens eg har vært på skolen. Noen har tydeligvis gitt en god faen, parkert for nærmt og smelt opp døren sin.... Rett i min... Noe som har resultert i bulk og fjernet lakk på et område på ca en halv kvadrat centimeter, og selvfølgelig midt oppe på førerdøren. Kjenner eg blir kvalm.

Legger ut et bilde av det snart, har lyst å skyte noen. :angry:

og JA det var helt inn til grunningen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir irritert når jeg leser slikt,men slik er det bare en gang,dessverre at noen bare gir faen i andres eiendeler bare de får trykt den feite burgerræva si inn i bilen sin.

Hadde de bare tatt til vettet og tatt ansvar og idet minste lagt igjen en lapp med tlf.nr på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen problemet, folk tar som ett selvfølge att Bil bare er fremkomst middel for alle å gir rett og slett faen..

Men det værte av alt er att uansett hvor langt ifra inngangen på fks kjøpesenter du parkerer, med 20 ubrukte plasser rundt deg så kan du banne på att en eller annen har parkert helt intill bilen din...

legg merke til det folkens, sprøtt ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Nei, det var ingen lapp eller noe. Normalt sett lagrer eg skiltnr til bilene som står inntil min bil på mobilen, hver eneste gang eg parkerer. Overdrevent kanskje men selvfølgelig den dagen eg ikke har tid til dette kommer skaden.

Blir så hissig, Spesielt med tanke på at bilen er hellakkert for under et år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Glad jeg har så stor bil at jeg ikke får plass på vanlige p-plasser, om jeg må blir det 4dobbelparkering.

Men uansett...

Jeg hater sånne folk. Slenger opp dørene uten å tenke, samma hva de kjører sjøl, hva som står ved siden av(noe de sikkert ikke tenker på før det smeller, om de gjør det da og) og hvor de står, om det står 40 personer og ser på så bare smiler de og går.

Sitter alltid i bilen på ferger og slikt, i tilfelle noen skulle finne på å smelle ei dør i sida mi.

Og om du skulle være så heldig å få tatt folka på fersken, så får du bare 'neh, er vel ikke så nøye er jo bare: en bil, gammal bil, vises jo ikke, osv'

Hmm... nå fikk jeg ide til ny tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Hehe no gikk det en liten faen i meg... tenker muligens på dette...

Eg har en plan, ettersom eg vet farge og hvilken type bil som var parkert ved siden av meg tenkte eg å skremme føreren av bilen litt hvis den står på kaien i morgen. Har klar en lapp hvor det står:

"Jeg vil gjerne informere deg om at du er anmeldt for å ha forårsaket en bulk og to Swissvaxært dype spor i lakken til bilen min, i tilegg til å ikke ha lag igjen beskjed om hendelsen, i går, mandag den 13/10. Hvis du ønsker at jeg skal trekke tilbake anmeldelsen gjør du opp for deg, jeg kan jeg nåes på 959xxxxx"

Selfølgelig vil eg sjekke at skadene på bilen ser ut til å stemme overens med hvor min bil har fått seg en god trøkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Uff synn med bilen din :( er så irriternde med slike ting.

Hater slike folk :ph34r: har selv en del små bulker rundt om kring i dør område fra div idioter.

Er mye merkelige parkeringer der jeg jobber, så jeg parkerer alltid slik at jeg kan se bilen min fra en av overvåknings kameraene som er der, så hvis det har skjedd noe med bilen, da kan jeg gå igjenom tapen å sjekke hvem syndern var hehe..

Så en idiot på et kjøpesenter som bare rygget inn i en bil som sto der å kjørte bare videre, noterne nummeret på den og la igjen en lapp på vinduet til bilen som ble truffet med nummer, biltype og at han stakk av. Liker egentlig ikke å sladre på folk, men det får være grenser. vet selv hva jeg hadde følt hvis noen bare hadde stikki av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Jaja takk for støtten alle sammen. Eg får vel egentlig bare heve meg over det hele. Betale for lakking av døren, og leve videre.

Dennis: det går ikke innunder å sladre. Ikke når det gjelder ødeleggelse av verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett par år sia skjedde noe av det samme med meg, helt sjuke greier! satt på med modern og parkerte på manglerud sentre. så åpner jeg opp døra på bilen og ser meg for som alltid. så bøyer jeg meg ned for å hente lommeboka på gølvet så plutselig hører jeg et helvetes smell vedsiden av meg så er det en kjerring som har rygga hele forbanna døra på mi sie så den stod jevnt med forskjermen! det beste av alt var følgende! dama går ut av bilen og er på vei inn på sentre! jeg skriker og sier jo selvfølgelig det ene og det andre til hu. Alt jeg fikk tilbake var "det er ikke så farlig vel, vi kjører jo gamle biler, her er nr mitt ring vis det er no". endte med at jeg stakk til noen oppretter kompiser nedpå ryen og bytta dør, sendte så saftig faktura på lakk,dør og arbeid......etter detta parkerer jeg ALLTID dobelt og tar nermest stupekråke stil ut av døra for å ungå det samme igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo
Kjedelig.

Men se positivt på det, en eller annen faen har rygga på døra mi og etterlatt seg en Swissvaxær bulk og masse stygge hvite riper.

Ikke for å virke helt teit men eg tenker ikke "det kunne vært verre". Eg føler bare eg blir endå mer frustrert når eg hører at det faktisk er fler enn de få eg møtt til no av "det er bare en bil"-folk. Hørtes ihvertfall utrolig kjedelig ut det som har skjedd en gang med din bil.

Er virkelig folk så dum. Så hvis eg skulle løpt rundt og knust vinduer på hus og når eg endelig skulle finne på å bli tatt skulle møte forståelse når eg sa "men det var bare vinduer..."

Nei eg skulle slutte å være sur...

For ett par år sia skjedde noe av det samme med meg, helt sjuke greier! satt på med modern og parkerte på manglerud sentre. så åpner jeg opp døra på bilen og ser meg for som alltid. så bøyer jeg meg ned for å hente lommeboka på gølvet så plutselig hører jeg et helvetes smell vedsiden av meg så er det en kjerring som har rygga hele forbanna døra på mi sie så den stod jevnt med forskjermen! det beste av alt var følgende! dama går ut av bilen og er på vei inn på sentre! jeg skriker og sier jo selvfølgelig det ene og det andre til hu. Alt jeg fikk tilbake var "det er ikke så farlig vel, vi kjører jo gamle biler, her er nr mitt ring vis det er no". endte med at jeg stakk til noen oppretter kompiser nedpå ryen og bytta dør, sendte så saftig faktura på lakk,dør og arbeid......etter detta parkerer jeg ALLTID dobelt og tar nermest stupekråke stil ut av døra for å ungå det samme igjen

Folk er tydeligvis gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig.

Dessverre er det mange som overhodet ikke bryr seg om bil, og tar det for gitt at andre heller ikke gjør det.

Sansynligvis har ikke personen som gjorde dette enset det i det hele tatt.

Vi som bryr oss om biler må bare ta følgene av dette, og ikke under noen omstendighet parkere "dør mot dør". Vi får heller parkere langt unna andre biler, og heller gå litt lenger når vi er på kjøpesenter.

Endret av peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Dette har vel de fleste vært borti dessverre.... I april så var det en som rygget på bäkfangeren min, som va lakkert da for 9 mnd samtidig som han ødela en blank Kamei lastelist til ca 1200kr i tillegg... Også uten å legge igjen lapp...

Sånne skulle vært pisket med ståltråd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Var på kino i Drammen for en god stund tilbake. Når jeg gikk tilbake til bilen igjen ser jeg at noen har laget en 30-50cm lang ripe på siden av bilen min med en nøkkel eller en annen spiss gjenstand :blink: hva tenker egentlig folk når de gjør sånt? Hadde jeg sett den som gjorde det kunne folk rundt ha blitt vitne til drap :P

Trur dette er en fare vi her er mer utsatt for enn andre, da det som regel er misunnelse mafiaen som gjør slik. og de tar gjerne blanke biler. Står det 10 biler og en ser strøken og helt ren ut er det 99% sikkert at de tar den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...