J.P:

Helt hekta - spørsmål om produkter

Hei.

Da var 7500 spenn svidd av, takket være at jeg kom over forumet deres ved en tilfeldighet og ble helt hekta.Har nilest i hele helga.

Bare dyktige folk her, som jeg kan lære masse av.

Kom gjerne med innspill på produkter som er et MUST i dette faget.

Kommer til å lese mange innlegg og svar fremmover.

Endret av ØHN
presiserte trådtittel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Get VIP! :) Du får mye rabatter hos samarbeidspartnerene på DCN med VIP. Vippen koster deg 200kr, og er spart inn igjen ved første handel :)

Mye er et must, men du kan kanskje begynne med å slenge ut handlelista di? Lettere å komme med konkret tilbakemelding på hva du ikke har da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjorde akuratt det samme :thumbup: blir helt hekta av og sitte og lese her inne og hva andre har av produkter :)

Et must er surfex hd,prickbort til avfetting. IronX virker ut som er bra, har den ikke men lest mye bra om den.

såpe er det jo et hav av, så der et det bare og velge og vrake. jeg liker godt CG citrus wash and gloss og Mequiars ntx car wash.

clay er også mye og velge mellom, der har jo også mequiars en pakke du kan kjøpe på for eks bilextra, den funker bra.

polish har jeg lest at scholl s03,s17 og s30 er blitt brukt utrolig mye av her inne på forumet. jeg har aldri brukt det da jeg har brukt CG v34,v36 og v38. Det er så som så, vet ikke helt om jeg ble så utrolig fornøyd.

voks er det også utrolig mye og velge mellom, swissvag og dodo juice har mye bra. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen.

Ting som er et must vil du nok plukke opp underveis, ved å lese mye her inne. Det finnes noen tråder med nominasjon til dcn-approved produkter, der finner du nok noen tips. I worklogs/s&s finner du nok også mange ting de fleste syns er kjekt å ha.

Det kommer jo også anpå hvilket nivå du skal legge deg på. Vil vel tro du har fått med deg ganske mye kjekt for 7500... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen :)

Kan ikke så mye om maskin-polering, men til utvendig vask er det fint å ha:

Avfetting, Felgrens, Såpe, Microfiber (Håndkler og Kluter), Børster, GritGuard Bøtter, Vaskehanske, Vindusforsegling, Lakkrens, Voks og en Quick Detailer :)

En all purpose cleaner er og lurt å ha :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei .

Takk for tilbakemeldinger. Setter opp det jeg har skaffet meg , så kan dere evt suplere med det dere mener jeg bare må skaffe meg i tillegg. :thumbup:

Kestrel DAS-6 pro oscillerende

Vaskepakke med bøtte/krakk

GT techniq pSystem prokit polleringspakke

GT techniq hotswap medium

GT techniq Hotswap soft bakplate

Gt techniq hotswap cutting pad

GT techniq T1 Tyre å Trim

GT techniq Nanocomposite polish

Eurow mf påføringsputer 10 stk

Eurow All-purpose mf

Poleringsputer grønn,blå og svart

1Z pro atomizer

Victoria wax deep cleanse

+ noen børster og ekstra mf kluter

Eurow shag weave mf håndkle

Collinite Marque D`eleganse

Collinite Metal wax

EZ detail brush mini

Bilt-Hamber autoclay soft

iron x

Det skulle vel være alt...

Skal lese litt mere om clay og wipe down , har ikke fått helt taket på denne delen + mye annet. :unsure:

Hvor bestiller mann VIP , her på siden?

Ja ja, jeg vet det blir en del banale ? :D

Dette blir morro...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIP ordnet... :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen, J.P, du er ikke den eneste som syns det er dyrt å lese her. Man blir så imponert over resultatene til folk her, og vil lære å gjøre det samme selv, og det er dyrt, men morro!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt prikkbort, surfex hd og en høytrykkspyler så er du sikret skånsom forvask :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Prikkbort, surfex hd er bestilt.

Hva med Høytrykkspyler... noen minstekrav ?

Ca pris på en god en..evt Merke...noen bedre egnet en andre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville gått for en med stålarmert slange på ca 10 meter iallefall :)

Jeg har en Nilfisk P150 og veldig fornøyd med denne;) Ligger vel på rundt 4-4500 alt etter hvor du finner den :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan virkelig gå god for den i forrige innlegg. Jeg betalte heller ikke frakt i fra tretti.no på min.

Skikkelig god spyler, lang 10m stålarmert slange, praktisk trommel og leverer mer enn nok trykk og vannmengde for å vaske en bil. Prisen er også veldig hyggelig!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive