Nanolex

Nanolex Lakk Ultra kommer...

Nanolex Lakk Ultra er satt i produksjon, og kommer inn om ikke lenge. Egenskapene til denne lakk-forseglingen/sealeren er ikke beskrevet i detaljer enda, men denne skal, naturlig nok, være enda bedre enn forrige "utgave" (Professional) både når det gjelder beskyttelsesgrad, effektperiode og brukervennelighet.

• Easiest application ever - the product leaves a visible trail on the paint, it can be buffed off easily and completely, even after a few hours...
  • Best grip ever - it feels just shocked.gif...
  • Extreme beading and durability...

Jeg vil trenge et godt kvalifisert testpanel når det gjelder Nanolex Lakk Ultra. De som ønsker kan sende meg en PM med forespørsel om å delta. Du bør være en erfaren detailer og aktiv her på forumet.

Ved behov legges det ut en ny tråd for oppsett av test-panel, når dråpene kommer inn... ;)

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kan være aktuell på nye firmabilen, noen estimert dato når denne kommer for salg?

Pris?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kan være aktuell på nye firmabilen, noen estimert dato når denne kommer for salg?

Pris?

Den skal være inne i slutten av måneden.

Tipper prisen vil ligge på rundt kr. 400,- før eventuelle rabatter.

Innholdet rekker da til en personbil samt 4 hele felger.

Vasker du i tillegg med Nanolex Reactivating Shampoo så er du godt beskyttet en stund...for å si det mildt... ;)

Håvard

Endret av Nanolex
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje eg sku prøvd denne istadenfor Wolfs Body wrap då? :P Har Body Wrap, men tenkte at siden eg no har reactivating shampoo, så hadde ikkje denne forseglingen vore feil :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM du Chris, så setter jeg deg på lista...

Komboen du nevner kan vel ikke bli stort bedre... ;)

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM sendt fra meg også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive