Gå til innhold

Hvor kjøpe vaskebøtte?


Lena Kristin

Recommended Posts

Lena Kristin

ser blankbil.no er tom for "vaskebøtte, komplett pakke" noen som har noen tips til hvor jeg kan få noe tilsvarende til en ok pris? så på p&r og der var bøtta mindre, har fått med meg att man bør ha en å ca 18l i allefall . Så kom med tips til hvor jeg kan få tak i dette til en ok pris.

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swissvax har en bøtte til en bra pris. Du finner den på http://www.swissvax.no/produkter/tilbehor/swissvax-vaskebotte-562

Desverre tror jeg de er utsolgt for den akkurat nå. Ellers har jo som nevnt ScandicShine en bøtte fra Chemical Guys.

Kan hende BS-Bildeler har bøtte også fra Smartwax, men den er nok bare på 17 liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Er ute etter "vaskepakke" med bøtte til en fornuftig pris. Kjekt og få det mest nødvendige i en pakke så man kan teste ut litt. Hittils har jeg bare vasket bilen med høyttrykk, høyttrykks shampoo fra nilfisk, svamp og bilshampo av ymse slag, også tørket over med pusseskinn før jeg har polert.. Etter jeg fant forumet her har jeg skjønt att det her er en mye større vitenskap enn jeg var klar over

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

DET hørtes ut som en god ide. HAr hatt en lang hard dag i dag, så er nok for sliten til og tenke ut sånne geniale ideer selv hehe

Bøttene fra Grit Guard er fine og selges av flere forhandlere.

Dette er en fin pakke med det nødvendigste

http://www.scandicsh...&product_id=425

Skal ikke bli VIP da? :)

Hmm kanskje det? Hva innebærer VIP? Har ikke vært her så lenge att jeg vet hva det innebærer. Har det noen fordel i forhold til kjøp av vaskepakke osv?

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

JA, nemlig... pusseskinn... min far gjør akkurat det samme på en 03 a4 som egentlig ser bra ut.. der har hele fronten blitt byttet og lakkert opp igjen i forbindelse med ulykke.. kanskje jeg skan prøve "omvende" han også??

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Aha det er jo kjekt og ta med seg. hehe. ja kanskje vip er litt og tenke på for en som nettopp har begynt innse att bilpleie er mer enn vask og polish?

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, nemlig... pusseskinn... min far gjør akkurat det samme på en 03 a4 som egentlig ser bra ut.. der har hele fronten blitt byttet og lakkert opp igjen i forbindelse med ulykke.. kanskje jeg skan prøve "omvende" han også??

He, he.. Ja, jeg tok nettopp en BMW 5 serie der eieren var kjempefortvilet over alle riper som hadde kommet. Var en her som skrev at du kanskje kunne kontakte en forhandler og be dem lage en "pakke" til deg. Det er kanskje ikke så dumt. ScandicShine på Verdal har i alle fall jeg bare godord å si om i så måte. De gir gjeerne god pris dersom man er "ny i gamet" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Trur jeg skal sende de en liten mail og be om litt råd og tips da.

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...