Gå til innhold

Sliten Audi s4 får nød hjelp av Tjelle


tjelle

Recommended Posts

hva brukte du etter FCP´n? regner med at det gav litt holos.. Blankt resultat og cred gitt!

her ble det brukte fcp og grønn på roterende på helle bilen etter fulgt av efc med gull pute og DA som var på lån for anledningen. var ikke noe holos etter dette så trenge ikke noe mer da :D

Det var en veldig god jobb poleringsmessig, brukte vel noen timer her:)? Som første s&s synes jeg du hadde mange gode bilder, noen ikke så bra, men det er jo også en smaksak. Eneste minuset var at det virket som om det gikk litt unna på teksten, når du skrev.. :)?

skjønte ikke helt hva du mente? er ikke den som skrev de beste stilene så å få det ned med ord er ikke alltids min beste side. har tatt en god del biler nå vill eg si men dette er den første eg har fått meg selv til å legge ut her. så at ikke alle bildene ble noe bra, var uten stativ og sliten etter mange timer den siste dagen :P

Flott arbeid! Lyst til å forklare raskt hvordan du våtslipte? Er det kun å holde det vått, pusse forsiktig og polere over etterpå?

Flott jobba dette her :)

på denne brukte jeg 2000 korna våt-slipe papir har alltid et par ark av 2000 og 3000 ligne alltid kjekt å ha når dette trengs :) det er egentlig en grei ting å prøve seg litt frem her etter hvor mye du skal pusse før du polere igjen. jeg brukte quik detailer som smøre middel kan og bruke kontrollspray og vann. drar lett over et par ganger tørker vekk med en mf, og polere over etter på kan være jeg må til med flere pass før alle ripene fra våt-slipinga forsvinner. eventuelt gjenta prosessen.

Sånn av ren nysjerrighet ; Når du tok disse "store røde greiene innenfor felgene"

Tell me, what's that? :P

hehe der kom det en trykkleif ja :P nei disse fikk seg en velfortjent runde med swissvax autobahn :D lukta så godt etter på :wub:

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er effektvillige disse 5 sylindra 20vt motorene.. :D

Vet du om han har en tråd på VACN?

I denne sitter det en v6 2.7 bi turbo med dataspurut Støre Turboer og masse koss :D

Tror ikke han har noe tråd på denne kan høre med an. Kjekt e der når det går på fram vært fald :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...