Gå til innhold

Og jeg som trodde fotografering var krevende......


Rune_H

Recommended Posts

Akkurat meldt meg inn på siden etter å ha tilbragt ett par dager med å lese guides, artikler og forumet.

Grunnen til at jeg i det hele tatt fikk rotet meg inn her, er at jeg har handlet ny bil, en 2011 Lancer, som jeg vil ta best mulig vare på. Bilen har stått som utstillingsmodell i butikk, så den er "fabrikk-ny" ennå.

Så tenkte jeg at det var jo en grei sak å lese seg litt opp på hvordan man skal holde lakken pen, siden det tross alt er en ny bil med perfekt lakk. Den tanken punkterte dere gutta glatt :shocking2:

Jeg har ikke hentet den ennå, så jeg har heller ikke finkikket på noe av eksteriøret, kjenner jeg grugleder meg litt etter å ha lest om swirls, RDS, korrigering, DA og ca 150 andre ting jeg ikke ante eksisterte.

Meeeeeeen, ny bil er jo moro uansett, resultater er moro, bilkosing er moro, så alt i alt blir det nok noen timer med bilen når jeg får den.

(Forresten, ja, jeg driver med foto på ett lidenskapelig nivå, derfor overskriften :P )

Om det er noen flinke detailere på sørlandet som ikke har noe imot litt bilprat, kaffe, generelt pisspreik og har litt å lære vekk, så ville jeg satt stor pris på litt hjelp. :D Ender vel fort opp med at jeg får meg enda en tidkrevende og dyr hobby :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såvidt startet å sette meg inn i hva ting er, men mye å lære ja.

First things first, få bilen, spyle av, gå over for å se hvordan tilstand den er i =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Rune!

Jeg har også stor lidenskap for fotografering, men må være ærlig å si at jeg ikke har tatt så mange bilder i det siste. Mesteparten av fritiden har jeg brukt til å lese igjennom forumet ettersom jeg også er rimelig ny her.I skrivende stund sitter jeg og bestiller detailing produkter fra alle kanter av verden samt venter på produkter som ligger litt etter skjema.

Jeg ønsker deg som sakt velkommen og mine erfaringer fra forumet så langt er veldig lovende.

Edit: Gratulerer med ny bil!

Endret av elmof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, elmof. =)

Jeg får se om ikke det blir litt bilder av bilen etterhvert, og kanskje en liten tutorial eller to når det gjelder foto. Er jo noe med at døgnet bare har 24 timer og de er ofte fylt litt for mye opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...