Gå til innhold

felgrens aluminium felg


trudi

Recommended Posts

Kan man bruke CRC ELEKTRA CLEAN til felgrens.

Dette er kraftig avfettning brukt masse i industri.

Jeg bruker det i arbeid, jobber med motorer/generatorer elektro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Electro clean er ingen felgrens. Denne er ganske lik som bremserens og fordamper ganske kjapt (kan vel nesten også sammenlignes med IPA). Utmerket på olje og fett, men dårlig på generell skitt. Bremse støv kan det hende at den tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kjapt svar.

Jeg tok vår shine av mine felger, Brukte prickbort Iron x. Gikk desverre tom for Iron x. :( :(

Har en god del svarte prikker igjen. Brukte mye Iron x..

Tenkte å bruke noe kraftigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mighty

Nå er ikke electro clean det samme som lektra clean da. Regner med at det er snakk om sistnevnte her :-)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cesandberg

Hvis det er den industriversjonen i blå forpakning så hold kløra vekk fra den, for den er skikkelig 70talls sterk..... ;-) sprøyter du den på isopor ellerno så bare kollapser det og blir til hvit gugge...

Det er en grønn versjon på markeded: lektra clean2, den er vist miljøvennlig, men funker ikke så godt, desuten virker ikke avgassene så veldig miljøvennlig akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Da har jeg isåfall missforstått ja.

Ang. å spraye på isopor, så vil dette skje med de fleste spraybokser som f.eks spraylakk. (Tviler ikke på at sprayen det er snakk om er sterk, men å spraye den på isopor er ikke måten å finne ut om noe er sterkt eller ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den industriversjonen i blå forpakning så hold kløra vekk fra den, for den er skikkelig 70talls sterk..... ;-) sprøyter du den på isopor ellerno så bare kollapser det og blir til hvit gugge...

Det er en grønn versjon på markeded: lektra clean2, den er vist miljøvennlig, men funker ikke så godt, desuten virker ikke avgassene så veldig miljøvennlig akkurat.

Hei.

på jobb bruker jeg lectra clean 2, fantastisk til å rengjøre kobber porselen, stål etc :thumbup:

Det var denne jeg hadde tenkt å prøve.

Endret av trudi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

på jobb bruker jeg lectra clean 2, fantastisk til å rengjøre kobber porselen, stål etc :thumbup:

Det var denne jeg hadde tenkt å prøve.

Endret av trudi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...