Gå til innhold

S&S Opel Corsa - 1996 155 000km


JensChristian

Recommended Posts

JensChristian

Her kommer en liten jobb jeg tok ifjor. Enkel enstegs med Megs UC og to-hodet DA fra Clas Ohlson.

Ingen før-bilder, men det ble betraktelig bedre etter ca 4 timer og polytrol.

Vask:

Prickbort

Surfex HD

Skum

2BM med CWG

_MG_2488.jpg

_MG_2489.jpg

_MG_2490.jpg

_MG_2491.jpg

_MG_2492.jpg

_MG_2493.jpg

_MG_2494.jpg

_MG_2496.jpg

_MG_2497.jpg

_MG_2498.jpg

_MG_2500.jpg

_MG_2501.jpg

NXT 2.0 som LSP.

Takk for titten. :)

  • DCN Poeng 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander Ødegård

Ikke for å være kjip, men hva er vitsen med å lage en s&s med bare ferdigbilder slik at man ikke får sett utgangspunktet og arbeidet som er lagt ned? Har sett flere slike tråden uten å se poenget med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Takk for hyggelige kommentarer :) Ble en kjapp en-stegs, bilen skulle selges til fordel for en annen bil (som det kommer en skikkelig S&S på). :)

Ikke for å være kjip, men hva er vitsen med å lage en s&s med bare ferdigbilder slik at man ikke får sett utgangspunktet og arbeidet som er lagt ned? Har sett flere slike tråden uten å se poenget med dem.

Deg om det, jeg synes det er hyggelig å kunne dele en blank bil selv om det ikke var en spesielt utfyllende S&S (fy skamme seg dere som poster så bra S&Ser, sånn at min havner i skyggen *ironi*). Jeg kan fortelle deg at utgangspunktet var langt verre og det er mulig at jeg klarer å hoste opp annonsebildene hvis jeg finner dem (fra før bilen ble kjøpt av min venn altså). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...