• 0
Gremlin

Pollensessongen nærmer seg - Beste antistatic QD

Spørsmål

Som overskriften sier så er pollensessongen på vei inn og vi får masse svevestøv i luften.

Da er det utrolig deilig å ha en bil som er antistatisk. Har erfart at både MG UQD og Optimum instant detailer ikke har så veldig gode antistatiske egenskaper. Dette KAN jo ha med MF og gjøre og, men...

Noen som har gode erfaringer med andre produkter?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 svar til spørsmålet

• 0

Jeg synes Dodo Juice Red Mist gjør jobben bra - men nå har jeg aldri gått for "antistatiske" egenskaper, men "slickness". Det behøver nødvendigvis ikke bety at den er spesielt antistatisk, men det er nå usannsynlig glatt lakk etter en liten Red Mist-runde ihvertfall, og det gjør det enklere å flushe av pollen og svevestøv.

Endret av Essiek
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Er enig i at Red Mist gir en utrolig glatt overflate. I denne testen tok jeg berøringstest etter påføring, og RM kom klart best ut av de tre. Ville tro den som er glattest også vil trekke til seg minst støv? Min teori er hvertfall at en superglatt overflate vil lettere kvitte seg med støv når det f.eks. kommer ett vindkast - eller når man er ute og kjører. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Jeg har aldri sett noen sammenheng mellom opplevd glatthet og støv. Det handler mest om elektrisk ladning. Flere av de antistatiske produktene er ikke glatte i det hele tatt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Da var det bare logisk i mitt hodet da. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive