Gå til innhold

Produkt til plastik fangere og skjørt.


Talker

Recommended Posts

Jeg skulle hatt et produkt som passet til ulakkerte plastik fangere og liknende. Det som er litt spesielt med disse, er at de er i bilens farge, med ganske bra finish. De er glatte, men på ingen måte lakkert. Jeg testet litt med Autoglym Vinyl And Rubber Care, og så at dette ville bli blankt om man brukte et skikkelig stoff på disse. Så det jeg er ute etter, er vel et produkt som gir høy glans, varer lenge og ikke skader på noen måte? Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilen foran meg nå, men kanskje til helga. Var ganske glatte, hvertfall ikke matt. Vet ikke forskjellen på vinyl og plast :P Strukturen er vel tett. Når jeg smørte på litt Autoglym Vinyl And Rubber Care på et lite felt, så ble det sånn ca. like blankt som lakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MagnusWathne

har gode erfaringer med meguiras gold class trim detailer. Hvis plastikken er veldig oksydert maa man gjerne behandle flere ganger for aa faa mettet plastikken. trikset blir aa la hvert lag med trim detailer toerke slik at det ikke bli tykt og fettete.

Naar det gjelder holdarheten saa er ikke den saa aller vaerst. Hvist du foerst har faat bort oksydasjonen i listene holder det vel en 2/3 maaneder paa min mb c180 1997. Det tar jo ikke saa all verdens tid aa gaa over listene heller saa dette er noe man kan gjoere i forbindelse med vask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MagnusWathne
Hvis det er glatt plastikk med farge, så er det ikke noe problem å polere den.

men pass paa! plastikklister + roterende er farlig!!

iallefall for en novice som meg... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...