Gå til innhold

Bilpleieprodukter i dagligvarebutikk?


Glenn L

Recommended Posts

Hovedpoenget med å selge disse varene blir hel i utgangspunktet å kunne skille seg ut fra mengden ;) Det er som nevnt ikke noe som gjør store forskjellen på omsetning, spesielt ikke i startfasen. Men hvor hadde vi vært i dag om ingen prøvde ut noe nytt ?:) Vi selger også sykkelhjelmer til barn, kjøkkenutstyr og andre ting som i utgangspunktet ikke har noe med dagligvare å gjøre, bare fordi at den ene kunden som plutselig skulle trenge dette skal kunne få en positiv overraskelse når h*n finner dette mens han kjøper melk ;) Hvis jeg skal være litt ambisiøs, kunne jeg sett for meg at vi etter en stund kunne videreutviklet denne ideen og endt opp som nærmiljøets førstevalg innen bilpleie-produkter :) Jeg tenker slik at det eneste som begrenser mulighetene, er egen fantasi og nettopp derfor er dette noe jeg er villig til å satse på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AutoPetter

Jeg ville kjøpt inn et lite parti med noe såpe, vaskehansker og avfetting for å se om det går blir solgt noe. Prøv kanskje å sette hyllen litt synlig i butikken også. Ha alt som har med bil å gjøre på en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette hørtes bra ut! :) hvor ligger denne butikken da? ser du er fra jørpeland/stavanger så håper det ikke er over fjorden denne butikken ligger hehe.

som sakt, noe bra såpe/avfetting/vaskehansker en bra rimelig voks,

kanskje lage ett lite blad som viser noen 50/50 bilder og litt info om produktene så folk tar med seg og leser når dem kommer hjem og evnt reiser ut og handler etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken er i Sandnes så skal skrike ut om det blir noe av;)

Det der produktbladet hadde nok ikke vært så dumt. Skal ha den i hodet ! :)

Btw Rematch, hvilken side av fjorden er du fra? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken er i Sandnes så skal skrike ut om det blir noe av;)

Det der produktbladet hadde nok ikke vært så dumt. Skal ha den i hodet ! :)

Btw Rematch, hvilken side av fjorden er du fra? =)

hvor da i sandnes? er fra sandnes selv, eller på soma, rett ved siden av soma gård vist det sa deg noe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe aight :), hvor da på ganddal ? slik jeg veit vist det evnt kommer i butikken ;)

greit og ha noe slikt i en butikk siden bilxtra stenger når jeg er ferdig på jobb så er litt irriterende vist du plutselig mangler noe som er lett å få tak i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den jokeren der? er vel imsland (tror det var etternavnet) som driver jokeren på malmheim og det? =) gikk i klasse med sønnen hans.

han som er på joker reklamene på kinoen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...