Gå til innhold

Hvor kjøpe maskeringsteip i kvantum?


Meringdal

Recommended Posts

Meringdal

Heisann. .Hvor handler dere deres teip fra?

Jeg har brukt Cleanyourcar og slengt på en 10 ruller når jeg først handler, men det går mye på store biler, og det er travelt å bestille kun derfra. Det er da snakk om 3m.

I england koster vel disse ca. 29kr rullen og det er billig i forhold til i Norge. Har testa biltema sin, men den legger igjen en del lim og er veldig skjør.

I samme slengen.. Får man 3m sin teip i flere størrelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og tenkte på det her om dagen, og hadde tenkt å foreslå det. En forhandler her inne burde kjøre i gang ett gigantisk gruppekjøp på maskeringstape nå i disse tider. Sesongen starter jo for fullt for de fleste, så mange har jo behov for maskeringstape i store mengder. Jeg tipper ikke jeg er alene om å synes det er drit å bruke mye peng på en så unødvendig, men likvel nødvendig ting som maskeringstape :thumbup: Så hvis folk handler i store kvantum, så burde jo det være mulig å få til enn veldig god pris. Uten at jeg vet noe sikkert, så er vell maskeringstape noe forhandlere gjerne har grei fortjeneste på i utgangspunktet. Forhandleren får jo i tillegg fordelen av at folk gjerne kjøper med ekstra når de første har en bestilling på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forhandler her inne burde kjøre i gang ett gigantisk gruppekjøp på maskeringstape nå i disse tider.

Jepp, det kan jeg være enig i!

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte å ikke gi fordel til noen ved å nevne navn, hehe. De fleste gruppekjøppene av forbruksvarer som alle trenger har jo blitt en suksess her inne. F.eks Nanolotus sine mf, Zymol-Svamp fra BS, og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å handle blå 3M i 2 pak til 99.- på OBS

Samme her. Det er vel 55 meter på hver rull, så det er en relativt grei pris.

Endret av marius_kj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg jobber inne nå inne i Coop systemet da jeg har gått drittlei lakk. SKal forhøre meg ang "gruppekjøp" av den teipen som er 3m blå som selges i coop.

Er det mange som hadde vært interresserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Da er det vel bare å vente til første forhandler ser tråden å starter igang! Jeg trenger en del værtfall..! :)

Jeg har kjøpt ruller med 3M 3434 (blå) hos Mekonomen til 28,- stk for 19mmx50m. Kjøper du 50 ruller får du garantert bedre pris enn det.

De fører også alle breddene, men har ikke nødvendigvis alle på lager til enhver tid. Leveringstid for ikke-i-butikk-lager-bredder er 1-2 dager, som regel.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Mekonomen Fyllingsdalen og Åsane førte blå 3M før jeg kom og spurte etter det. Kun Fyllingsdalen som hadde på lager, men de ringte dit og fikk en kar til å slenge en pakke i bilen og ta en tur til Åsane mens jeg var på Elkjøp og siklet på nye gadgets...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...