Gå til innhold

Forslag T-shirt


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Her er et forslag ang T-shirt trykk, denne er i Hvit, men ønsket er også i sort.

Dette er et forslag til trykk, men det kan både være mer eller mindre på eventuelle trykk, samt at dette er en ren DCN T-Shirt. Forslag til "slogans" kommer også på en el flere typer etterhvert, men som jeg har nevnt før koster det pæng også dette her, og planene er å trykke opp noen slik at dere kan shoppe de dere vil og ikke trenger å sette seg på noen bestillings liste..

så hva tykker folket om første edt..

IMG_4086Large.jpg

IMG_4087Large.jpg

IMG_4088Large.jpg

IMG_4090Large-1.jpg

IMG_4091Large-1.jpg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • truhaa

    22

  • Bernhard

    22

  • Arne

    13

  • Roulund

    12

Mest aktive i dette emnet

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins
truhaa

he he...

om de som trykker bare lager opp en trykke mal kan den komme i de fargene som ønskes... det er det å få startet opp som koster litt med trykkplater etc

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sort blir nok konge også

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lexgtturbo

Cosmic Black, med 5 lag klarlakk... eller nei det går vel ikke hehe. Kunne hatt noen skikkelig fæle farger og bare for kvalmens del, rustbrun, tydelig oksidert misfarget grønn rød og blå.

Disse må helt klart ha slogan: Ser lakken din slik ut? Da trengs en detailer.

Endret av Lexgtturbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo flotters ut dette ja! Blir nok et eksemplar på meg med tiden..

Og forresten Truls... Dama som står ved siden av meg her klager over at du har skrevet T-shirt mens det faktisk er en genser som er avbildet.. Det at jeg sa du jobber på Hans Mote gjorde ikke saken noe bedre visst! :P

Endret av fmoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Kan hende det er meg,men jeg klarer ikke og like det loddrette trykket på siden av trøya

Syns det er tøft jeg, er så "standard" at sånne klubb skjorter har loddrett skrift "klubb xxx tralalalala" - morro om DCN kan lage noe som ser tøft ut også.. Men er lov å ha meninger asså, for all del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den, fint design. Intet problem med og dra på meg en slik.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...