Kim Wernerstrand

Rain-X(utvidet sortiment)

Vi har utvidet vårt sortiment med Rain-X produkter.

Dette består av:

Rain-X 2-in-1 ruterens og forsegler

Rain-X vinduspyler tilsetning, som legger igjen Rain-x hver gang du bruker vinduspyleren.

Rain-X Antifog som forebygger Dugging på rutene dine innvendig.

Mer informasjon om produktene finner dere på Swissvax.no.

mvh.

Kim

Endret av Kim/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også anti-fog da.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte selv 2-in-1 ruterens når jeg var i statene, av typen skum, må bare si at denne funker som bare juling :)

Brukte 10 minutter på å vaske alle 6 rutene i stua utvendig, nå beader det bra når det regner, og jeg må regne med å alltid måtte ta rutevasken fra nå av :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte selv 2-in-1 ruterens når jeg var i statene, av typen skum, må bare si at denne funker som bare juling :)

Brukte 10 minutter på å vaske alle 6 rutene i stua utvendig, nå beader det bra når det regner, og jeg må regne med å alltid måtte ta rutevasken fra nå av :(

ja, funker gull :thumbup:

Dette er ikke skum, men flytende spray.

mvh.

Kim

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir berre meir frista til legge inn bestilling altså....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 2in1 rens og forsegling, er det en fullverdig forsegling eller er dnt ment som vedlikehold av ordinær rain-x?

Forstår jeg det riktig at spylervæske tilsetningen blandes med vann og ikke spylervæske altså et spylervæske konsentrat?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 2in1 rens og forsegling, er det en fullverdig forsegling eller er dnt ment som vedlikehold av ordinær rain-x?

Forstår jeg det riktig at spylervæske tilsetningen blandes med vann og ikke spylervæske altså et spylervæske konsentrat?

Hei.

2-1 holder nok en stund, men er nok ikke samme holdbarhet som ren rain-x. vi har ikke fått testet dette enda, men vi har brukt den på Swissvax bilen og det umiddelbare resultatet lover bra( den var det ikke rain-x på i fra før. Og foreløpig lover det bra, 14 dager nå, med god dråpeeffekt.

Jeg ville brukt den som ett supplement til en rain-x behandlet rute lik et quick detailing produkt til feks voks eller annen lsp.

Når det gjelde spyletank tilsetningen så bør den nok brukes til bare vann, jeg vet ikke om produktet blir påvirket av evt. Spylevæske.

Produktet har ett frysepunkt på 50 minus ublandet.

Dette er nye produkter for oss også, og vi holder på å teste disse ut.

Så langt ser det ut til at produktene leverer veldig bra:-)

Jeg regner også med at noen kommer med tilbakemeldinger på produktet etter litt bruk:-)

Mvh. Kim

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere fått testet Anti-Fogen?

Har selv ikke klart å få dette til .. :/

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 Har endo tilgode å finna et produkt som faktisk fungerer som anti dugg... :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte anti-dugg i en Toyota HiAce jeg hadde på begynnelsen av 90 tallet. Da hadde jeg 3 unger i bilen og hadde problemer med dugg på vinduene fra skyvedøra og bakover. Kjøpte antidugg på bensinstasjon (husker ikke merket, men mulig det var RainX produkt. Bukte RainX på frontruta)hadde ikke problemer med dugg etter dette. Varte riktignok ikke så lenge av gangen, men det funka.

Endret av Suse
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få mindre problem med dugg, og få slike produkter til å virke etter hensikten, er det viktig med helt ren rute. Vask rutene grundigere innvendig hvis dugg er et stort problem ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende produkter :)

Når det gjelde spyletank tilsetningen så bør den nok brukes til bare vann, jeg vet ikke om produktet blir påvirket av evt. Spylevæske.

Produktet har ett frysepunkt på 50 minus ublandet.

Har du peiling på frysepunkt ved anbefalt blandingsforhold?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dugg er forsåvidt ikkje et stort problem i nåværende bil. Men all tidligere bruk av anti dugg produkter har, som Gry seier, kun vart ei slita stund :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive