Gå til innhold

Kestrel DAS-6pro og RPM på div produkter


Rematch

Recommended Posts

ok da har pakkene jeg hadde bestilt kommet, så kommer mitt andre spørsmål =)

kjøpte den pakken av scholl poleringskit pakken. http://www.scandicshine.no/index.php?route=product/product&filter_name=Scholl%20poleringskit&page=4&product_id=428

fikk en blå istedet får den lilla (vet ikke hva det har og si)

hvilken rpm skal jeg ha på poleringsmaskinen når jeg bruker:

s3+gold? bruker jeg denne med den gule scholl puta eller den blå?

s17+. tenker vist jeg tar 2 ganger med denne hvilken hastighet bør jeg ha på maskinen? jeg bruker vel da orange uber pads første gang, også blå uber pad andre gang?

s40 med blå uber pad, hvilken hastighet?

mener på kestrel maskinen du kunne stille opp fra 1-9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, gode produkter du har kjøpt deg:)

- S3+Gold kan du bruke med blå og gul schollpute (hvis jeg forstod deg riktig at det var de du fikk)

- S17+ bruker jeg selv med blå pute hvis det er hard lakk (må da som regel gå over med S40 etterpå for å få finere finish), og med sort Schollpad for 1-stegs. Selv sprer jeg på laveste turtall 1 pass, deretter kjører jeg 3-6 passeringer på full gass (trinn 6) også roer jeg ned til trinn 3-4 i 3 pass med lettere press.

- S40 skal aller helst brukes med orange Schollpad, jeg vet ikke hvordan blå überpad er i forhold, men det finner du nok på nettet :)

Håper dette ga deg noe hjelp

  • DCN Poeng 1

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, gode produkter du har kjøpt deg:)

- S3+Gold kan du bruke med blå og gul schollpute (hvis jeg forstod deg riktig at det var de du fikk)

- S17+ bruker jeg selv med blå pute hvis det er hard lakk (må da som regel gå over med S40 etterpå for å få finere finish), og med sort Schollpad for 1-stegs. Selv sprer jeg på laveste turtall 1 pass, deretter kjører jeg 3-6 passeringer på full gass (trinn 6) også roer jeg ned til trinn 3-4 i 3 pass med lettere press.

- S40 skal aller helst brukes med orange Schollpad, jeg vet ikke hvordan blå überpad er i forhold, men det finner du nok på nettet :)

Håper dette ga deg noe hjelp

takker får svar =), satser på produktene er etter forventningen min =), venter bare på litt varmere vær så er det pleie tid på bilen :)

s3+gold hvilket trinn?

s17+ trinn 1 første omgang, så andre gang 3-6passeringer på trinn 6. Også 3 runde med 3 passeringer med trinn 3-4?

s40, hva trinn på den da?

er så fersk på dette så bare spør jeg :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S03G:

Spre på trinn 1

Jobb 3-4 pass på trinn 5

Hvis du avslutter med dette trinnet - gå ned til trinn 3 og kjør 2-3 pass til. Ellers avslutter du på trinn 5

S17+

samme som over

S40:

Jeg bruker som regel å kjøre en del pass på 4-5, og juvellere litt ekstra på trinn 2 noen pass på slutten

Alle er laget for å "avslutte på topp", men jeg liker å kjøre noen pass på lavere trinn uansett om jeg kjører DA eller roterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...