Are G

Minitest: Scholl NoGloss

Har endelig fått tatt en liten test av Scholl No Gloss sprayvoks.

Ble dessverre ikke slik som planlagt grunnet diverse men det er lite å gjøre med nå.

Skulle vært på en annen bil, men dessverre ble det ikke slik og da fant jeg ut at jeg skulle ta dette på listene på min Mercedes.

De er matte og ikke blanke så da får det holde.

Produktet:

NOGLOSS-500x500.png

http://www.scandicsh...&product_id=188

For denne mini-testen har jeg valgt å ta en kort video av vannavstøtningsegenskapene på en list med Scholl No Gloss og en list uten.

Bilen og tilhørende list ble vasket vokset i høst engang med Victoria Concours og har vel begrenset med voks igjen.

Ble også vasket med Prickbort, Surfex 1:20, Zymöl svamp og 2-bøtte med CW+G og til slutt Iron-X før testen.

Scholl No Gloss ble sprutet på en MF og smurt over lista.

Produktet lukter godt, litt søtt og har en noe seig konsistens, noe seigere enn f.eks. CG Hybrid V7 som jeg samtidig la på døra over lista.

Som man ser av videoen er lista til venstre behandlet, mens til høyre er ikke behandlet.

Beklager dårlig kvalitet på videoen, da jeg brukte fotoapparatet istedenfor videokamera, jeg trodde ikke kvalitetsforskjellen skulle være så stor..

Mitt inntrykk er at denne gjør en god jobb som en sprayvoks, enkel på påføre og enkel å buffe av. Trengte ikke mange sprut for listene heller så jeg antar denne er drøy i bruk, til 159kr er det vel bare en ting å si: :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive