Gå til innhold

P21S Power Gel Felgvask


Kenni

Recommended Posts

Har handla meg en 5l med P21 gel felgvasken.

Men stod å lurte på om den kan vannes ut? eventuelt blandingsforhold?

Har en Kwazar 1l flaske jeg tok den i.

Fikk bare stråler ut, noe som gjorde det vondt å fordele produktet uten å bruke pensel.

Skulle likt å få en god dusj ut av den, så tenkte kanskje det hjalp med litt vann?

Noen erfaringer eller tips angående dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange blander ut denne opptid 1:5 med vann og synes det fungerer bra. Selv har jeg en flaske med 1:3 blanding og en flaske med konsentrert power gel som jeg bare har blandet i en liten skvett vann slik at det skal være mulig å spraye den :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Mange blander ut denne opptid 1:5 med vann og synes det fungerer bra. Selv har jeg en flaske med 1:3 blanding og en flaske med konsentrert power gel som jeg bare har blandet i en liten skvett vann slik at det skal være mulig å spraye den :)

x2!

1:3 er fin på felger som bare er moderat møkkete og/eller blir vasket ofte (tar faktisk ikke knekken på eventuell voks på felgen heller), og ren P21S er god i vanskeligere tilfeller. Men IronX må som oftest også finnes frem for å tatt det aller verste inngrodde bremsestøvet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2!

1:3 er fin på felger som bare er moderat møkkete og/eller blir vasket ofte (tar faktisk ikke knekken på eventuell voks på felgen heller), og ren P21S er god i vanskeligere tilfeller. Men IronX må som oftest også finnes frem for å tatt det aller verste inngrodde bremsestøvet..

guddi :)

Fikk testa p21s på noen felger til dama som aldri har fått en skikkelig vask.

gikk 2 runder over dem med den i går dog ublannet.

En runde med å bare spraye på, for så å la virke 10min,så spyle av.

Mens runde 2 med at jeg penslet produktet rundt om felgen, lot virke 10 min ca.. spylte av.

Så en avslutning med iron x.. Ble ganske bra sluttresultat. :D

Iron x må jeg si er ett av mine favoritt produkter asså. wow effekt hver gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Jepp, det er ofte slik jeg gjør det også, på felger som er virkelig ille. Men du kan gjerne la ren P21S få jobbe i mer enn 10 minutter. Den er jo i gel-form, og kan fint sitte på i 20 minutter så lenge det ikke er altfor mye sol og vind. ;) IronX er rått ja, og den er god å ha på siste rest. Sluttresultatet ble sikkert bra det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Litt gammel post, men føler at dette passer inn her.

I dag datt flasken med p21s power gel ned fra en hylle i vaskehallen og sprayhodet gikk i stykker, så jeg lurer på om noen vet hvor man kan få kjøpt løse sprayhoder som klarer den tykkere konsistensen på p21s? Har prøvd med flere forskjellige jeg har liggende, men kommer bare en strålende ut. Har ikke lyst til å tynne ut produktet, da en viktig faktor for meg er at den henger på felgen og kan få god virketid.

Evt. om noen har et ekstra liggende de vil kvitte seg med for noe kroner ;-).

Kan jo selvfølgelig kjøpe nytt sett, men har en nesten ny 5 liter stående. Så trenger ikke noe mer produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Samme her, Kwazar funker knall, har også org hode til P21s fra Krepro om du trenger det, så kan jeg sikkert sende det til deg :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Jeg bruker kwazar til p21s ren og 1:1. Hvis du du kun trenger hodet funker sikkert denne :)

x2 på sistnevnte her. Det sprayhodet er fortsatt min favoritt. Synes faktisk den er bedre en kwazar med dobbeltspray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.

Har prøvd med Atomiza sprayhoder, men fikk kun en stråle. Er forresten mitt favoritt sprayhode også, har det på alle flaskene mine.

Får slenge på en Kwazar flaske på min neste bestilling tenker jeg ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...