johnsta 49 Rapporter innlegg Skrevet 15 April, 2012 (endret) Hei. Har sett noen her inne bruker munnstykke på støvsugeren til å støvsuge dashbord, dører osv. Jeg har bare et hvor børstene er ganske harde, så er redd for at disse skraper opp display, pianolakk, osv. Hvor får man tak i et med myke hår som ikke lager riper? Endret 15 April, 2012 av johnsta Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
605 141 Rapporter innlegg Skrevet 12 Mai, 2012 Jeg fant en i avdelingen for sentralstøvsuger-deler på Coop Bygg. Den hadde børster som var ca 3-4 cm lange og myke, og i tillegg passet munnstykket perfekt på min hoover-støvsuger :-) Prisen var rundt en femtilapp, vel verdt pengene! Bruker den på dashbordet, luftventilene blir som nye! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
johnsta 49 Rapporter innlegg Skrevet 12 Mai, 2012 Takk for svar, hadde glemt bort denne tråden. Håper dem har den inne her hvor jeg bor:-) Kan det være foma sin? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
605 141 Rapporter innlegg Skrevet 12 Mai, 2012 Jepp, sjekket i dag, og det er Foma. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider