Gå til innhold

Rune's Bilpleieprodukter


Rune90

Recommended Posts

Hallo folkens :)

Da vil jeg lage en tråd om mine bilpleieprodukter, av hva jeg har og hva jeg kommer til og kjøpe inn.

Jeg ble utrolig hekta på bilpleie etter at jeg har lest mye her inne, og det merkes på lommeboka :P

Jeg er ganske så fersk innen bilpleie, så jeg håper på at folk kan gi litt tilbake meldinger av produkter, om dere anbefaler de osv :)

Det jeg har til nå er : IMG_0494.jpg5 Liter med Bilberry,5 Liter Prickbort, 10 liter Surfex Hd,5 Liter med felgrens, P21s felgrens

IMG_0495.jpg

IMG_0496.jpg

IMG_0497.jpgIMG_0498.jpg

IMG_0499.jpg

Litt mikrofiber,wash mitt. Den til høyre er til felg :)

IMG_0501.jpg

Polerings maskin DA Krauss og DA Kestrel DAS-6 og pads

IMG_0502.jpg7Div flasker,sprayhoder og felgkoster og Glass master

IMG_0503.jpg

Div Sprayflasker, noen i bruk andre ikke. Skal ikke bruke dem mer pga er ikke tette ved sprayhode

IMG_0504.jpg

IMG_0506.jpg

Hele samlingen :)

IMG_0508.jpg

Kjøpte Sonax påførings pads i dag

IMG_0507.jpg

Ja folkens, jeg er glad i Chemical Guys :thumbs::)

Endret av Rune90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Der har du mange gode produkter :) Du mangler sikkert en del, men det er ikke vits å stresse :) Iron x har etterhvert blitt ett produkt jeg ikke klarer meg uten.Bare lukta.p21 lukter himmelsk i forhold!

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt gjort feil på en bestilling jeg gjorde i begynnelsen av februar, da bestile jeg den Krauss maskinen. Men så fikk jeg beskjed fra posten at pakken var skada. Så fikk jeg posten til og sendet det i retur og så avbestile jeg den, og gjorde om bestilingen.Så kom den nye pakken og jeg trodde det jeg hadde bestilt på nytt lå oppi, men det gjorde det ikke. Så ble jeg med på gruppekjøpe på bilnerden etter at jeg avbestile den andre ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en finishing polish, så den er ment som siste steg på poleringen. Men funker helt fint hvis du ikke trenger noe grovere eller mer cut på lakken din ;) Anbefaler deg å prøve Meguiars Ultimate Compound.

De grå sprayhodene får man kjøpr løst ja, er de beste sprayhodene etter min mening. Tåler sterke kjemikalier som felgrens osv.

Endret av Dr_S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har fått noen pakker i posten i det siste, denne er fra SS

IMG_0511.jpg

Mothers wash mitt

Vikan felg børste

Cg G6 Hyper coat

Fra Blankbil

IMG_0513.jpg

CG Green Clean

CG wheel guard

Dodo juice blue velvet

Dodo juice mr pink interior detailing mitt

Fra BS-bildeler

IMG_0524.jpg

IMG_0525.jpg

IMG_0526.jpg

5 stk Smartwax 1l flasker

1stk Smartwax rimWax

1stk Smartwax fluffer premium mikrofiber

Endret av Rune90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har fått litt mer i det siste

IMG_05391.jpg

1 x Dodo Juice Fantastic Plastic Trim Dressing

1 x Espuma "Waffle" Microfibre Drying Towel

1 x Dodo Juice Born To Be Mild 500ml

1 x Dodo Juice Basics Of Bling 500ml

I tillegg til dette har det også kommet : 5 stk uber pads, 6 spray heads og 3 mikrofiber kluter :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Ser bra ut dette Rune, du har mye bra her! Har du testa Diablo-felgrensen? Isåfall, hva synes du? Og kom gjerne med en tilbakemelding på DoDo Juice: Basics of Bling når du har fått prøvd den også. ;)

Angående de grå sprayhodene er jeg enig med Dr_S om at de er de beste. Hvertfall mine klare favoritter, og jeg har kjøpt inn til alle flasker jeg har, tilogmed til flaska med zalovann 1:3 til pad-vaskingen. ;) Anbefaler deg å bestille på Shinearama, der kan du kjøpe 10 stykk til 180-190 kroner og da slipper du å betale toll. :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diablo felgrens syns jeg er helt grei, kan ikke sammenlignes med feks bilberry osv. Men for en helt vanlig vask og ikke så møkkete felger syns jeg den er greit. Fin og blande ut og lukter godt!

DoDo Juice basic of bling syntes jeg var helt super, tok mye dritt og god glid i den. Bra blandingsforhold.Lukter veldig bra den og! Så den anbefales :thumbup:

Ang de spray hodene, så bestile jeg 6 stk av de grå. Er enig med dere at de er best! De er også til og anbefale! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk meg en høytrykks spyler i dag til en greit pris :thumbs:

Så da blir det neste foam lance og såpe:) Gleder meg! :thumbup:

IMG_0602.jpg

Endret av Rune90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Fikk en pakke fra England her om dagen, og en innholdt:

- 3-pack waffle MF

- 3 pack Eurow shag weave MF

- Foam Lance Karcher

- 1 stk collinite

- 1 stk California scents Balboa Bubblegum

IMG_0766.jpg

Bestile sent på Torsdags kveld, og mandags morgen sto Fedex på døra, det er helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...