Gå til innhold

For kaldt for å vokse?


Chris-520e39

Recommended Posts

Chris-520e39

Hei!

Lurte på om jeg skulle gitt bilen en skikkelig vask i dag og toppet Duragloss 501 med Ez-creme og Petes 53. Spørsmålet er bare om det er for kaldt? Lufttemp er ca 8 grader :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja litt kaldt det med 8 c...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Kan hjelpe noe det, men best temp for sealer og voks er fra 15 c og oppover. du dreper ingen om du legger den på, men vær obs på at tørketid blir noe lengere og herdetid etter at den er fjernet blir en del lengere, du kan/vil oppnå dårligere holdbarhet på sealer el voks også

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om å bruke en relativt ny vaskehall mellom Bowling1 og Maxi senteret på strømsø fullt ut i vinter :P Har pleid å være nokså god temp der inne, men om det er over 15 grader veit jeg ikke. Det er hvertfall 4 vaskeplasser inni der, så hvis man drar på en tid av døgnet ikke hvermansen pleier å vaske bil, så er det gode muligheter for å få stå i fred der tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Som Arne sier, ikke det beste, men funker greit, tar bare litt lengere tid da.

Må høre med Grimstadgarasjene kan lage en avtale med DCN etterhvert, flere som trenger garasje her ser jeg... he he

Så bare for å komme med litt salt til såret, så kjører jeg varme i garasjen denne vinteren her, og der er deeeeilig..

;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å ha garasje, skal man kunne kjøre "full pakke" detailing om vintern må man jo ha garasje som tåler vann og da, drenering og greier... Da spørs det om vi ikke trenger avtaler med flere enn grimstadgarasjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en relativt romslig hall på jobben med sluk i golvet, fast ca. 23 grader året rundt og en stor luftavfukter som går døgnet rundt. I tillegg er det kaffemaskin som leverer varm kaffe døgnet rundt :) Det eneste som er synd er at jeg ikke kan ha bilen stående inne mellom lagene av voks, så jeg må vaske over den for hvert lag. Mener hallen alene nesten er verdt å beholde jobben for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ulempa er jo at du er fra Stavanger da...ellers hadde både 23 c og varm kaffe fristet.. ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en relativt romslig hall på jobben med sluk i golvet, fast ca. 23 grader året rundt og en stor luftavfukter som går døgnet rundt. I tillegg er det kaffemaskin som leverer varm kaffe døgnet rundt :) Det eneste som er synd er at jeg ikke kan ha bilen stående inne mellom lagene av voks, så jeg må vaske over den for hvert lag. Mener hallen alene nesten er verdt å beholde jobben for :)

Snakker vi felles-polering en gang i høst eller?? hehe ;)

hvor jobber du hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...