Gå til innhold

Paul Dalton (Miracle Detail) - Koenigsegg CCXR


bjorke

Recommended Posts

http://www.detailingbliss.com/forum/f47/mi...-ccxr-5748.html

Holy smackaroni! Carbon :wub:

Og NEI, det er ikke en vanlig svamp han bruker, men en Zymol-svamp(riper ikke) Det står heller ikke hva han bruker av produkter, men det ser ut som Swissvax Cleaner Fluid Pro. på en Meguiar's polish pad. Og Swissvax Crystal Rock som voks selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig jobb, uansett pris. Litt av prisen kan vel begrunnes med erfaring på detailing av supersportsbiler. Jeg må iallfall innrømme at jeg hadde ikke rørt lakken på en bil til 10 mill. selv om jeg hadde fått betalt for det.. Hva hadde skjedd dersom jeg hadde gjort en tabbe? Tipper tabbeforsikringen til fagforbundet mitt ikke hadde dekka en omlakkering på en slik bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Latterlig jobb, uansett pris. Litt av prisen kan vel begrunnes med erfaring på detailing av supersportsbiler. Jeg må iallfall innrømme at jeg hadde ikke rørt lakken på en bil til 10 mill. selv om jeg hadde fått betalt for det.. Hva hadde skjedd dersom jeg hadde gjort en tabbe? Tipper tabbeforsikringen til fagforbundet mitt ikke hadde dekka en omlakkering på en slik bil..

Ikke skyt meg om jeg tenker feil nå, men jeg ville vel ikke tro at det er så VELDIG mye dyrere å lakkere opp en f.eks Lambo Murceliago enn en Hyundai Coupe?? Det er jo mest sannsynlig samme verksted som utfører jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Tjaaa.... jeg vet om et bra verksted! Ta en titt her:

http://my350z.com/forum/lounge-off-topic/3...50z-ruined.html

Scroll litt ned og NYT bildene!

Stakkars mann, ble helt kvalm jeg.. Og bruke så lang tid, det er jo en jobb som normale folk hadde brukt 1 time på, frem med DeWalt'n og noen treskruer, gå bananas med sprayboksen med litt lakk her og der.. Så montere litt både her og der, samt noen treklosser...

Voila...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig jobb, uansett pris. Litt av prisen kan vel begrunnes med erfaring på detailing av supersportsbiler. Jeg må iallfall innrømme at jeg hadde ikke rørt lakken på en bil til 10 mill. selv om jeg hadde fått betalt for det.. Hva hadde skjedd dersom jeg hadde gjort en tabbe? Tipper tabbeforsikringen til fagforbundet mitt ikke hadde dekka en omlakkering på en slik bil..

Ser ikke helt hva du mener med latterlig jobb. Er da alltid interessant å se noen jobbe med supersportsbiler. Og denne mannen HAR peiling. Overpriset eller ikke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Tjaaa.... jeg vet om et bra verksted! Ta en titt her:

http://my350z.com/forum/lounge-off-topic/3...50z-ruined.html

Scroll litt ned og NYT bildene!

Wow det værste jeg har sett, eller har sett en del Volvo 240 og lignende med lakkering og styling montert slik, men da er det snakk om biler i 3000kr klassen :P man monterer ikke og lakker en Nissan 350Z slik :blink:

Det koster nok betydelig mer å lakkere en Koenigsegg enn en vanlig bil + og at slike biler faller en god del i verdi når de er omlakkerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
General Lee

Grom jobb.

Er som med de fleste andre 'handverkeryrker': 'Du er ikke bedre enn den forrige jobben din.'

En har tross alt ett rykte å ta vare på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...