bjorke

Paul Dalton (Miracle Detail) - Koenigsegg CCXR

23 innlegg i emnet

http://www.detailingbliss.com/forum/f47/mi...-ccxr-5748.html

Holy smackaroni! Carbon :wub:

Og NEI, det er ikke en vanlig svamp han bruker, men en Zymol-svamp(riper ikke) Det står heller ikke hva han bruker av produkter, men det ser ut som Swissvax Cleaner Fluid Pro. på en Meguiar's polish pad. Og Swissvax Crystal Rock som voks selvfølgelig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To ord:

HOLY SHIT

og det gjelder både for bilen og detail-jobben!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt og tittet på den derre i går kveld,og må vel bare bite i det sure eple og si at fyren er dyktig :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil av meg. Ikke Meg's, men 3M pad.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han vet ihvertfall hva han driver med.. Dyktigere fyr og høyere priset finner man ikke...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så... kan dyktigheten forsvare prisen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig som alltid, crystal rock er rå! Alle burde kjøpe den :D

Ang pris osv, all about marketing ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Latterlig jobb, uansett pris. Litt av prisen kan vel begrunnes med erfaring på detailing av supersportsbiler. Jeg må iallfall innrømme at jeg hadde ikke rørt lakken på en bil til 10 mill. selv om jeg hadde fått betalt for det.. Hva hadde skjedd dersom jeg hadde gjort en tabbe? Tipper tabbeforsikringen til fagforbundet mitt ikke hadde dekka en omlakkering på en slik bil..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Latterlig jobb, uansett pris. Litt av prisen kan vel begrunnes med erfaring på detailing av supersportsbiler. Jeg må iallfall innrømme at jeg hadde ikke rørt lakken på en bil til 10 mill. selv om jeg hadde fått betalt for det.. Hva hadde skjedd dersom jeg hadde gjort en tabbe? Tipper tabbeforsikringen til fagforbundet mitt ikke hadde dekka en omlakkering på en slik bil..

Ikke skyt meg om jeg tenker feil nå, men jeg ville vel ikke tro at det er så VELDIG mye dyrere å lakkere opp en f.eks Lambo Murceliago enn en Hyundai Coupe?? Det er jo mest sannsynlig samme verksted som utfører jobben..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke peiling på omlakkeringspriser, men ser for meg at ALT er dyrt på en slik bil...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tjaaa.... jeg vet om et bra verksted! Ta en titt her:

http://my350z.com/forum/lounge-off-topic/3...50z-ruined.html

Scroll litt ned og NYT bildene!

Stakkars mann, ble helt kvalm jeg.. Og bruke så lang tid, det er jo en jobb som normale folk hadde brukt 1 time på, frem med DeWalt'n og noen treskruer, gå bananas med sprayboksen med litt lakk her og der.. Så montere litt både her og der, samt noen treklosser...

Voila...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt i andre enden fra Paul Dalton kan man si :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke helt hva du mener med latterlig jobb. Er da alltid interessant å se noen jobbe med supersportsbiler. Og denne mannen HAR peiling. Overpriset eller ikke.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente latterlig bra :)

.. og jeg ser på det du skriver at vi er helt enige!

Endret av Hulders
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mente latterlig bra :)

.. og jeg ser på det du skriver at vi er helt enige!

Hehe, sorry for at jeg tolket det feil :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tjaaa.... jeg vet om et bra verksted! Ta en titt her:

http://my350z.com/forum/lounge-off-topic/3...50z-ruined.html

Scroll litt ned og NYT bildene!

Wow det værste jeg har sett, eller har sett en del Volvo 240 og lignende med lakkering og styling montert slik, men da er det snakk om biler i 3000kr klassen :P man monterer ikke og lakker en Nissan 350Z slik :blink:

Det koster nok betydelig mer å lakkere en Koenigsegg enn en vanlig bil + og at slike biler faller en god del i verdi når de er omlakkerte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstrem bil! Utrolig at den er svensk :blink: Også en super jobb, og som Huldres nevner her, hadde ikke nermet meg lakken på en slik bil...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grom jobb.

Er som med de fleste andre 'handverkeryrker': 'Du er ikke bedre enn den forrige jobben din.'

En har tross alt ett rykte å ta vare på...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Himmel opg hav.Hadde det vært min bil hadde jeg hugget av han hode,gitt han et nakkeskudd og tatt restene av kroppen med til rettsalen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive