Gå til innhold

billig microfiber 350+mva for 50 stk


mv1

Recommended Posts

Satt og surfa litt i dag og kom over disse http://renholdsprodu...uter-mikrofiber noen som har kjøpt derfra før? Var jo usansynlig billig så blei litt skeptisk til hvor bra de er, men uansett bestilte 50 av de rosa så får se når de kommer om de er like gode som rosa scholl sikkert ikke men har vell kasta bort noen hundrelapper på noe mer unnyttig før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Har brukt billig mf fra bunnpris i 2 år jeg.Til å buffe av poleringsprodukt bl.a.Går kjempefint det :)Gjør ikke jobben noe lettere med kluter som koster 5 ganger mer.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Core2Duo

Har brukt billig mf fra bunnpris i 2 år jeg.Til å buffe av poleringsprodukt bl.a.Går kjempefint det :)Gjør ikke jobben noe lettere med kluter som koster 5 ganger mer.

Nå får du jo også billige Mikrofiber fra seriøse selskaper. Gtechniq har for eksempel 10 mikrofiber buff-kluter til 130,- inkl. frakt. Jeg kan da ikke si at det er så ille pris, til noe som jeg vet funker og ikke lager riper.. Nå vet jeg heller ikke hvor mye du betaler for 10 stk. mikrofiberkluter på bunnpris, men jeg tviler på det er så mye billigere enn Gtechniq ;) Endret av Core2Duo

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo prøves, men det var mye forskjellig der. En del av dem er f.eks 32x36 cm ser jeg, som er en god del mindre enn 40x40. Jeg har brukt mye gode billige kluter (og dårlige) på samme måte som jeg har brukt gode og dårlige dyre kluter, så pris trenger ikke ha noe å si.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Jeg har kjøpt en pakke med gule eurow kluter fra SmartClub. Disse er myke og gode og kan ikke se at de riper. Tror de er 40x40 og kostet vel 250 kr for 36 stk. (mulig jeg bommer litt her da det er en stund siden de ble kjøpt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Jeg har kjøpt en pakke med gule eurow kluter fra SmartClub. Disse er myke og gode og kan ikke se at de riper. Tror de er 40x40 og kostet vel 250 kr for 36 stk. (mulig jeg bommer litt her da det er en stund siden de ble kjøpt)

Bruker også disse aktivt. Fin pris og tilsynelatende god kvalitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 på smartclub klutene. Har rundt 100 stk av dem og bruker dem mye. Ser ut som de tåler litt færre vask enn de dyrere klutene før de begynner å bli frynsete i kantene, men de er myke og fine.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler som oftes sikkert litt for at det er et kjent merke som selger de, noen av de kommer sikkert fra samme produsent har ikke sett at det står spesifikt cc eller scholl på merkelappen til noen kluter enda.

Men uansett jeg har bestilt så kan jo komme med en tilbakemelding når jeg får de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...