Fenwick

Noen som kunne laget en annonse i powerpoint?

Ser at jeg nå kommer til å få tid til å ta noen jobber utover våren/sommeren og skulle fått laget til et kjekt oppslag/annonse som jeg kunne hengt opp på f.eks jobben og noen andre steder.

Er der noen kreative her inne som kunne laget en slik for meg i f.eks powerpoint? Kanskje med en overskrift som: Er du glad i bilen din eller skal du selge den..osv

Og med priser og noen gode 50-50 bilder..

Jeg har ikke peiling på powerpoint.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor Powerpoint?

Hva med Word eller Phorshop?

-Kenneth

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at du vil dette, av erfaring, så kommer du til å bli nedringt, og folk tror de skal få det like billig som "utlendingene på hjørnet" Sats helle på å få tatt et par biler til f.eks arbeidskoleger, så går det somregel på jungeltelegrafen etterpå

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter Tommy her, folk skjønner stortsett ikke hva vi holder på med :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"utlendingene på hjørnet"

:thumbup:

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter Tommy jeg å... Jeg lever på jungel telegrafen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:thumbup:

Hadde deg i tankene her Makki :rofl1:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jungeltelegrafen fungerer meget godt.

Uansett så vil du bli konfrontert med at den og den sjappa gjør "samme" jobben for mindre enn hva du tar. Ikke alle skjønner forskjell på 4 timer "supershine" på hjørnet mot 20 timers detailing til samme pris....desverre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig i at Jungeltelegrafen sikkert fungere godt..er ikke vanskelig å få biler fra venner og kjente men de ser også ofte for seg kompispriser så derfor tenkte jeg og gå utenom de, derfor jeg tenkte å få laget en slik annonse..

Bbekklund..Word eller Phorshop fungere sikkert også fint. Tenkte om det var noen som hadde Sort Belte i disse programmene så hadde det sikkert gått kjapt å lage et slikt oppsett?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo lage deg en facebook side om du bruker det. Så ber du vennene dine om å invitere dine venner igjen. Da når du nok mange som du ikke trenger å gi noen kompis priser til. På facebook siden legger du ut før/etter bilder, 50/50, beskrivelser av fremgangsmåter, osv.Da får du vist hva du gjør annerledes enn de andre. Vanskelig å gjøre det på en liten plakat.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selv veldig nøye på å ikke gi kompispriser til noen. Kun foreldre, besteforeldre og søsteren min jeg gjør det for gratis ellers er det fullpris. Samt facebook og bilklubber på nett er greie plasser å få spredd ordet. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde deg i tankene her Makki :rofl1:

Takk!

En BMW taxisjåfør i Stvg (som eier en litt eldre M5) spurte meg en gang om Tommys Car Spa.. Dessverre måtte jeg være ærlig med han og mine erfaringer med TCS :ph34r:

Endret av _Makki_
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!

En BMW taxisjåfør i Stvg (som eier en litt eldre M5) spurte meg en gang om Tommys Car Spa.. Dessverre måtte jeg være ærlig med han og mine erfaringer med TCS :ph34r:

Så du har snakket med Bjørn ja, han nevnte det for en tid tilbake, at han hadde truffet på en fra andre siden av fjorden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag deg en facebook-side og gjør som nevnt her. Du trenger barw knipse me fingrene aå kommer dine førstw kunder. Trust me...! Tenk også på om du skal reklamere med at du har holdt på lwnge eller ei. Om du er ny i gamet så kan su få frem det, å gi dem billigere pleie. Når du da leverer bilen dcn-style får de sjokk :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facebook var en god ide og er nok en god arena og bruke..kommer til å gå for den :thumbup:

Se om jeg ikke får laget til noe til uka..

Takker for tipset!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fort og gæli :-)

bil.pdf

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fort og gæli :-)

Det såg veldig bra ut! Og stilig bilde som du har tatt med her!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive