BChris

NXT Generation Glass Cleaner, fjernet G1... (?)

Har brukt denne glassvasken et par ganger no, og med gode resultater, helt klart glass uten skjolder. Men oppdaget idag etter å ha spylt av bilen at lotus effekten etter G1 på bak ruta var 100% fraværende, og på sidevindu bak på begge sider var det et område midt på som var uten lotus effekt...

Er det rensen som har gjordt dette eller har den bare plutselig gitt seg? på front ruta er den begynt å bli ganska fraværende en god periode nå, men har planer om å bestille Nanolex uansett så alt dette er jo ingen krise, men tenkte det fortjener å bli nevnt så ingen andre blir like uheldig som meg, om det er denne glassvasken som er problemet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes rart ut.

Jeg har hatt et lag med G1 på bakruten min i halvannet år, og den har fortsatt veldig bra vannskrekk.

En bruker jo IPA for å fjerne rester av G1 når en legger den på, så den burde tåle en sterk glassrens.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G1 tåler iallefall ikke turtle w de-icer og sonax sin isfjerner, disse tok knekken på G1 på fronruta mi etter 4 gangers bruk. Det gikk fra god shredding til null etter siste påføring av de-icer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes rart ut.

Jeg har hatt et lag med G1 på bakruten min i halvannet år, og den har fortsatt veldig bra vannskrekk.

En bruker jo IPA for å fjerne rester av G1 når en legger den på, så den burde tåle en sterk glassrens.

Ja min G1 har vart leeeeeeenge den nå på bakrute og sideruter, som ny. Men siden idag var den anderledes.. heilt fraværende på bakrute og midt på begge siderutene bak :/ Er bra på rutene framme på sidene enda. Men men, har nå bestilt masse nanolex produkter no så (for 2000kr...) ordner seg nok ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive