Gå til innhold

Hvor kjøper dere våtslipepapir?


christian

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra Våtslipetråden...

"Forøvrig så har Bilextra kjeden de største arkene som jeg har funnet til nå, og de er også rimeligst. Jeg kjøpte 2000 og 2500, og mener disse var i A4 format. Kostet 6,5 pr ark... Ville bare si det"!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man bruker fint nokk papir, kan man slippe unna polering da? Når jeg titta endel på plastikk modell bygging, så ser jeg at folk kjøpte fiiint pussepapir for å gå over all lakk lakket med paintbrush, for å få en sykt fin overflate. Tror det var snakk om opptil 12000 og sånn. Slipte vekk støpekanter og sånt fra klar plast, og fikk det skinnende blankt. Er dette mulig med billakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at p12000 har noen hensikt, eller finnes for å bruke for hånd.

Men jeg vet at det finnes opp til p12000 til sliperondeller for cyclomaskin.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom BilXtra i Stavanger i dag. Det fineste våtslipepapiret de hadde der var 1200- papir :(. Det er visstnok stor forskjell på produktene til de forskjellige butikkene fra fylke til fylke.. (info fra selger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom BilXtra i Stavanger i dag. Det fineste våtslipepapiret de hadde der var 1200- papir :(. Det er visstnok stor forskjell på produktene til de forskjellige butikkene fra fylke til fylke.. (info fra selger)

Det er helt sikkert! Har ikke funnet prickbort noe sted i hele Kristiansand. Derimot har jeg funnet våtslipepapir i 2000 og 2500.. Billige også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...