Gå til innhold

Hva er beste tørkehåndduk?


bjovas

Recommended Posts

Av alle produktene jeg kjøpte i fjor var det kanskje tørkehåndduken jeg var minst fornøyd med, det det dreier seg om i mitt tilfelle var Dodo Juice Basics of Bling drying towel. Så her frister det altså med å prøve noe nytt, men da er jo spørsmålet hvilken håndduk folk bruker i år?

Endret av bjovas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miracle dryer :thumbup:

x2

Men kan også anbefale Gtechniq Zero Scratch MF håndkle, har dette også og er et godt håndkle, stiller vel på lik linje som Miracle Dryer synes eg :)

edit: skrivefeil

Endret av BChris

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å søke opp tråden som heter "Tørkehåndkle-DCN approved nomineringstråd" :)

GAH! Må ha stått i "Søk i emne" når jeg søkte etter en sånn tråd! Bare å slette denne tråden!

Ser jo forøvrig ut som Miracle Dryer har mange venner, så det blir nok en sånn i første omgang. :)

Endret av bjovas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

GAH! Må ha stått i "Søk i emne" når jeg søkte etter en sånn tråd! Bare å slette denne tråden!

Ser jo forøvrig ut som Miracle Dryer har mange venner, så det blir nok en sånn i første omgang. :)

Kjøp to-tre stykker med en gang. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Dette er det mange meninger om (som mye annet her på forumet). Flertallet her forguder Miracle Dryer, men jeg synes ikke dette er det beste jeg har prøvd.

Mitt favoritthåndkle er Valet Pro Giant Plush som egenlig ser veldig likt ut som Gtechniq som flere skryter av over her. Synes dette tørker mye bedre enn CG håndkle og det er også litt større enn CG håndkle (med de fordeler og ulemper det bringer med seg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miracle dryer var lenge min favoritt, men nå har Valet pro giant plush tatt førsteplassen :) Tar mer vann, og man merker ikke så lett at det har sugd opp mye, da det ikke blir striper etc. Men for all del, miracle dryer er et knakende godt håndkle det også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...