Gå til innhold

Sindres Audi A4 B7 Sedan


mr.Sindre

Recommended Posts

mr.Sindre

Min Audi A4 B7 Sedan, 1,9TDI, 2006 mod.

Hei folkens,

Kom hjem etter et halvt år i Dubai rett før jul, og det gikk ikke lang tid før jeg var på utkikk etter ny bil ettersom B5´en ble solgt før avreise. Var innom Audi å kikket da jeg kom over denne. En tilnærmet strøken B7 1,9TDI med 75k på telleren og sort skinninteriør. Etter litt forhandling var handelen i boks og jeg var storfornøyd med nok en gang å være Audi-eier :fun:

Noen bilder av nybilen:

IMG_3506.jpg

IMG_3497.jpg

IMG_3502.jpg

IMG_3501.jpg

IMG_3504.jpg

IMG_3503.jpg

IMG_3501.jpg

IMG_3496.jpg

Har da også litt planer for sommeren :ph34r: :

IMG_3509.jpg

I tillegg er Eibach senkesett på vei.

Når været tillater det blir det fjerning av emblemene bak og full polering etter alle kunstens regler. Etterhvert vil det muligens bli toning av ruter, nye pærer, litt LED-snacks og S4 sidelister.

Stay tuned ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
mr.Sindre

Takk for det Ole Gunnar :) Etter mye frem og tilbake ble det bestilt H&R justerbart senkesett så forhåpentligvis er dette rett rundt hjørnet. Felgene står klare nyvoksede og med dekk så nå klør det i fingrene etter å få alt på og ha mye moro med den i sommer. Bilder kommer etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
mr.Sindre

Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens:) den er senket maks bak på H&R justerbart, men kunne godt vært lavere bak. Veldig enig med tanke på svarte lister og svart grill så vi får se om det kan løses. Har lyst på S4 door blades også, men synes prisen er vel stiv med lakkering:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...