Gå til innhold

Høytrykkspyler fra Europris?


Core2Duo

Recommended Posts

  • Moderatorer
Core2Duo

Hei!

Ser at Europris nå har tilbud på høytrykkspyler fra Black&Decker til 399,-.

Greit nok at den ikke er det beste som er på markedet, men..

Er det bare søppel, eller vil den duge til noe?

Problemet er at jeg ikke har 2-3000,- til å kjøpe høytrykkspyler akkurat nå.. :P

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Når jeg kjøpte 747 på Bauhaus, hadde de noen gule spylere der som virket veldig kurrant.. Den ene kostet 1000.- og den modellen over kostet 1500.- tror jeg. Det var etter det jeg kunne se, samme kobling som på foma.

Om du bor i nærheten av bauhaus, ville jeg sjekket ut om de har disse, og sett litt nærmere på de:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2 sånne 400kr spylere fra europris. De funker og har greit trykk men veldig liten vannmengde slik at du bruker laaang tid på å for eksempel skylle såpen eller skum fra bilen. Et annet problem er slangen som er sinnsykt stiv og bare 2-3 meter lang. Dvs at du må gå å bære maskinen inkl strømkabel og vannslange rundt bilen samtidig som den jævla slangen forsøker å vikle seg rundt deg og få kvelertak på deg, noe som kun fører til masse frustrasjon og ekstraarbeid. Det aller viktigste ved valg av høytrykkspyler mener jeg er slangen. Myk og lang slange må man ha :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk etter lignende tråder på forumet, det finnes mange av disse etterhvert.

Mitt beste tips er at høyttrykksvaskeren er det verktøyet du kommer til å bruke oftest. Spar heller på andre dyre ting i starten, og vask bilen i selvvasken til du får spart opp 2-3000 kroner. Ikke kjøp en vasker med fiberarmert (stiv) slange, og kortere enn 8-10 meter. Det kommer du bare til å angre på så lenge (kort) spyleren lever :mellow:

Alt ser greit ut i butikken, men besøk noen kamerater eller forummedlemmer og prøv de forskjellige typene spylere med tanke på stivhet og lengde på slangen samt vannmengde.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en slik senest idag, og var ikke noe særlig bra greier. Håpløst tynn stråle og hard og kort slange. Måtte flytte maskinen fire ganger for å komme rundt en Opel Corsa :thumbdown:

Gå heller for noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at spylere til 2-4000 som regel er for dårlige, så hva er den til 400?

Skal man spyle bikkja så holder sikkert den på Europris :)

Da har jeg heller lagt igjen noen 20 kronere på selvvaskeanlegg til jeg har spart opp til noe bedre, Core2Duo! :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE SØPPEL !!

Korrekt!

Har hatt en slik selv, rett og slett latterlige prestasjoner på alle områder: dårlig trykk/vannmengde og en en helt utrolig stiv slange.

Styr unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...