Gå til innhold

Skovdahls Ford Mondeo


Skovdahl

Recommended Posts

Skovdahl

Hei!

Da var ny bil i hus, og gleden står i taket! :thumbs:

Legger ut et par bilder sånn i all hast.. Fortsettelse følger :)

7548572D.jpg

CC6573F3.jpg

DD7BD51F.jpg

E873AD0F.jpg

Her er en liten ting som skal av så fort jeg har en anledning.. Ser bilen har en slags grå hinne, og den skal vekk!

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Takk for det!

Ja, føler denne bilen er et godt kompromiss mellom fornuft og følelser :)

Jupp..Tefcar skal av asap! Håper det er en enkel affære ja, at det er en runde med S30 før man kan legge LSP.

Det er ihvertfall enormt morro med ny bil! Kunne kjørt i timesvis :D

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norfoc76

Feit, titanium s gjør at den skiller seg litt utifra mengden mondeo'er.

Kjørte s17 på sort scholl pad holo og ripe fri på en focus med denne fargen, og megs# 21 er suveren på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Grattis med fin bil og "riktige" detaljer utvendig!! :)

Har denne Convers+ innvendig med "skjerm" i instrumentpanelet, navi ++?

Ja, det er skjerm i instrumentene men ikke navi. Det er vel også det eneste som ikke er av den type utstyr på den. Mye for en enkel sjel å sette seg inn i :P

Ja, syns de må ha de detaljene for at den skal være fin. Tilogmed fruen syns de andre frontene var kjipe i sammenlikning!

Det høres lovende ut for vårpussen at det er lett å bli kvitt den tefcaren. Hvordan gikk det med ditt kjøp forresten? :)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dj john

grattis med ny bil:)jeg har selv hatt 3 forder..jeg liker godt ford jeg,men har det siste 3 åra gått over til bmw..men savner den siste forden jeg hadde.driftsikre og skarpe kjøreegenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Har #21 hvis du vil ha;)

Jo satser på at det ordner seg iløpet av neste uke, vil få orden på passat før jeg leverer den.

Ja, kanskje det blir aktuelt! Gir deg en lyd litt utpå våren jeg ;)

Får håpe det løser seg da! Hva slags bil er det du ser på da? Mazda 6 såklart, men noe mer? :)

grattis med ny bil:)jeg har selv hatt 3 forder..jeg liker godt ford jeg,men har det siste 3 åra gått over til bmw..men savner den siste forden jeg hadde.driftsikre og skarpe kjøreegenskaper.

Takk for det! Ja har vært godt fornøyd med både bilmerket i seg selv og den servicen jeg har fått her ved den lokale forhandleren, så da ble det Ford igjen! Og Mondeoen er jo om ikke størst, så en av de største bilene innvendig i sitt segment - et godt argument når man har fått en liten en!

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med flott bil, tar seg så mye mye bedre ut med den fronten der kontra standarden fra samme kull.

min forrige bil var panther sort, håper din har litt hardere lakk enn jeg hadde, den fikk swirls av småfluer som fløy forbi bilen.

gi beskjed om du snubler over en måte å deaktivere automatisk bakrutevisker.......

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med flott bil, tar seg så mye mye bedre ut med den fronten der kontra standarden fra samme kull.

min forrige bil var panther sort, håper din har litt hardere lakk enn jeg hadde, den fikk swirls av småfluer som fløy forbi bilen.

gi beskjed om du snubler over en måte å deaktivere automatisk bakrutevisker.......

Går den på uansett når man setter bilen i R ? På XC60'n går den på hvis man kjører vindusvisker foran, og så setter den i R :) Så jeg slår bare den av foran når jeg skal rygge :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Går den på uansett når man setter bilen i R ? På XC60'n går den på hvis man kjører vindusvisker foran, og så setter den i R :) Så jeg slår bare den av foran når jeg skal rygge :)

Dette var tilfelle på Focusen også, så som du sier er det 'bare' å slå den av foran.

Men dette sikrer ikke mot koner som ikke får funksjonen inn i systemet og bruker bakviskeren 'ved et uhell' :P

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dj john

Ja, kanskje det blir aktuelt! Gir deg en lyd litt utpå våren jeg ;)

Får håpe det løser seg da! Hva slags bil er det du ser på da? Mazda 6 såklart, men noe mer? :)

Takk for det! Ja har vært godt fornøyd med både bilmerket i seg selv og den servicen jeg har fått her ved den lokale forhandleren, så da ble det Ford igjen! Og Mondeoen er jo om ikke størst, så en av de største bilene innvendig i sitt segment - et godt argument når man har fått en liten en!

servicen er svært viktig ja,det vokser ikke på trær for å si det sånn.min far har ford c-max 1.6 tdci giha å den er kjempe god å kjøre langt med så jeg er jo innom forden,s kjøreglede enda :thumbs: ..mondeoen er jo en av de beste stv du kan kjøre av folkebilene vil jeg si..tøff,stor plass og nydlig å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...