Gå til innhold

Hvilken pris klarer mann å få Prickbort til?


Fenwick

Recommended Posts

Prickbort er et produkt som jeg bruker mye av men synes den blir dyr i lengden.

Har bare funnet frem til 1 liter flasker frem til nå men er på jakt etter 10-25 liter og mener mann da burde klare å få prisen kraftig ned. Kanskje burde mann klare den til kr 40,-

Nå betaler jeg 79,- per liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Blankbil selger 5l PB til 300kr. Det blir 60kr per liter.

Edit:

De har også 10l. Den koster vel 555kr hvis ikke jeg husker feil. 55,5kr per liter.

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mekonomen går den for 62 kr med medlemskort, og jeg forhørte meg der i forrige uke om hvordan det ville bli med rabatt om jeg bestilte større kvantum. Da fikk jeg vite at de skulle fikse en god ordning, så blir spennende å se hvor god denne er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

41kr literen er vel ganske billig? Vi har 200l på jobben, jeg tenkte å høre hva det koster pr liter til sammenligning..

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig man kan få til et gruppekjøp på prickbort, er jo et genialt produkt som så godt som alle oss her på forumet bruker. Den rimeligste plassen jeg har funnet er som tidligere nevnt: bilnerden.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet på prisen hos bilnerden. Med moms og frakt så syntes jeg ikke det ble så billig allikevel.

Som Psycho25 skriver så hadde nok et godt gruppe kjøp her på forumet blitt ønsket velkommen hos mangen her inne.. Uansett er vi mange som betaler dyrt for den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusjelig

Jeg kunne få tak i PB til 51-52 kr L ved kjøp av 25L ved lokale bilXtra forhandler.. kommer på ca 1250 kr ish

dyrt eller grei pris ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Prickbort er et produkt som jeg bruker mye av men synes den blir dyr i lengden.

Har bare funnet frem til 1 liter flasker frem til nå men er på jakt etter 10-25 liter og mener mann da burde klare å få prisen kraftig ned. Kanskje burde mann klare den til kr 40,-

Nå betaler jeg 79,- per liter

Har dere ikke mekonomen i Haugesund? De fleste bedrifter har en rabattavtale med dem, å da er det litt å hente der.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta en runde i morgen å sjekke det Tommy. Og skal eventulet tipse hvilken pris netto de lander på..

En pris som Stusjelig nevner er ivertfall stor forskjell i lengden i forhold til 79,- per flaske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg hørte med Nordic Lift ang. prickbort for litt over en mnd siden, og de selger 25L Prickbort for 690,- eks mva. noe som er ganske så bra mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg hørte med Nordic Lift ang. prickbort for litt over en mnd siden, og de selger 25L Prickbort for 690,- eks mva. noe som er ganske så bra mener jeg :)

Det er jo utrolig billig :shocking2: Synd de ikke holder til i nærheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...