Gå til innhold

Prisguide?


ANM

Recommended Posts

De som frekventerer dette forumet er jo over gjennomsnitt interessert i bilpleieprodukter. Har det noengang vært vurdert å lage prisguide ala den som finnes på feks Hardware.no? Man har jo her allerede kommersielle samarbeidspartnere, så noe er vel mulig å få til? Vet jo ikke hvilke tilleggsmoduler man kan få til ipboard, har bare erfaring med phpbb, der finnes det ihvertfall moduler som kan tilpasses til slikt. Om ikke man får noen av samarbeidspartnerene med kunne jo den også vært brukerstyrt.

Bare en tanke jeg kaster ut.

Mvh

Endret av ANM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • ANM

    14

  • Roaas

    7

  • Mighty

    4

  • Bernhard

    3

Populære dager

Mest aktive i dette emnet

Hans Marius

Mener det var et slik system her før, men det tror jeg ble borte etter en oppdatering av forumet. Litt usikker på hvorfor det ikke kom tilbake etter oppdateringen egentlig.

EDIT: Det var vel heller en produktguide mer enn prisguide. Men burde vel kanskje være mulig å få til. Dennis???

Endret av Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil kanskje tenke meg at flere her inne ikke ville se "nødvendigheten" med det, ettersom man bare kan sjekke hjemmesidene. Synes tanken er god og absolutt burde bli tatt opp til vurdering, da ville vært litt lettere å ha kontrollen på prisene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommersielle potensiale er ihvertfall til stede. Fra forhandlers side vil det kunne bety økt promotering, fra forbrukersiden et mulig økt prispress. DNC ønsker jo tydelig å fremstå som en merkevare, med tanke på div aproved tråder og medlemskap med rabatter, så en prisguide med menystruktur, mulighet for produktkarakter og mini-reviews vil vel være en naturlig ekspansjon? Ekspertisen er jo allerede på plass her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har neppe noe for seg da praktisk talt alle forhandlerne her inne har samme pris på varer som finnes i flere butikker, da en har agentur og selger til de andre så utsalgsprisen blir lik.

Det blir nok for komplisert om man skal blande inn utenlandske sjapper både med tollgebyr, frakt, mva osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Core2Duo

Tok en kjapp titt på to butikker og to produkter.

Bilt-Hamber Auto Clay 199 mot 149

Bilt-Hamber Surfex HD 99 mot 89

20% det...

Sjekka du frakten da? Der er det store prisforskjeller..

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt lavere priser hos Bilnerden enn de andre, men utenom den så er det nok ganske jevnt.

Ja og.......

Sjekka du frakten da? Der er det store prisforskjeller..

Ja nettopp. også i favør av sistnevnte pris....Hvorfor?

Endret av ANM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scandicshine er dyrest på de produktene jeg har sjekket opp:

CG - Green Clean 450 ml

Iron x 4L

CG bare bones 450 ml

CG Speed Wipe Quick Detailer 450 ml

De er også dyrest på frakt. Sier ikke at det er noe negativt, jeg bare poengterer det ANM sier.. Det er som Makki har i sin signatur: Prisen spiller ingen rolle men det skal være billigst mulig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge vi vet om de som selger det for en billigere penge, så kan jo de som har lyst til å bruke mer penger handle der :) Scandicshine er vel den største nettbutikken i Norge på bilpleie, og da vil det falle naturlig at de er litt dyrere. Jeg handler da heller hos Blankbil eller Bilnerden. Konklusjon: da er det ikke negativt, egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Hvordan kan du si at vi der dyrest på CG? Samme prisene hos alle forhandlere i norge på disse produktene.

Kan heller ikke skjønne at vi har dyrest frakt, da prisene regnes direkte fra posten sine satser :)

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan jeg kan si det? Det er jo bare å ta fem minutter og sjekke det :) Sier ikke at dere er utrolig mye dyrere, men dere ligger rundt 15-20 kr dyrere på de produktene jeg ramset opp. Iron X var dere 50 kr dyrere. Er jo ikke snakk om himmelske summer, men man sparer noen hundrelapper ved en større bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke prisguide har noe spesiellt for seg da det ikke er på langt nær samme utvalget av butikker som det er når det f.eks gjelder elektroproprodukter, så det er null problem å sjekke 3-4 butikker for priser selv. For det andre så ligger prisene veldig jevnt i norske butikker.

Det blir bare veldig mye jobb for veldig lite..

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...