Gå til innhold

BMW E36 poleringsJobb ++ Bergen


orjanbmw

Recommended Posts

Har en BMW 320i 1992 modell som ikke har fått kjærlighet på over et år nå, har ikke kunnskap til å gjøre dette selv heller :(

bilen har en god del bittesmå overflateriper etter vaskemaskin, shoppingkjerringer på kjøpesenteret som skviser seg mellom bilene på parkeringsplassen og smeller opp dører så de treffer bilen ved siden av osv. Bilen har også noen steinsprutskader og er generelt stygg i lakken, mistenker at dette er pga at bilen er 20 år gammel og ikke har blitt polert, lakkfornyet eller noe som helst de siste årene, utenom voksing via maskin, noe som ikke kan kalles voksing etter min mening :)

Jobben er som følger: vask, polering osv. evt lakkfornyer eller noe som frembringer glans og fargen i lakken igjen og fjerning av småstripene (regner med dette forsvinner ved polering.

Hvis dette er en jobb du kunne tenkt å ta på deg kan jeg selvfølgelig skaffe bilder av bilen osv osv så du kan finne en pris som er rett :)

håper på svar :)

Hilsen Ørjan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Det er flere dyktige fra bergen her, men tror det hjelper å legge ut noen bilder av bilen. Slik som du forklarer det ang tilstand på lakken, og med fylling av steinsprut, og kansje noen dype riper, så vil jeg nok tippe på mellom 6-8000.- for en slik jobb.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av bilen, spesielt store skader som du evt. ønsker utbedret med f.eks våtsliping osv. er bra. Ønsker du kun utvendig jobb eller innvendig også? Er som Tommy seier mongen kompetente folk i Bergen som sikkert kunne tatt bilen om dei har tid, kunne tatt den sjøl, men har ikkje nok erfaring føler eg til å ta andre biler og ta betalt for det, det får no bli et år til tipper eg. Men er gjerne med å hjelper om du får ein erfaren mann/dame med deg, så går det nok fortere iallefall :P

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant, hadde en slik i 5 uker (95 mod), polerte og beskytta den. 3 uker seinere var den vrak :P Men jo, ikkje særlig stor og er helt grei å jobbe med :)

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...