Gå til innhold

Garasjeprosjekt


Swissvax / Dag

Recommended Posts

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Hva tror folket - blir ikke dette et fint sted å være når jeg skal dulle med bilen i vinter? :)

IMG_1435.jpg

sjefssnekkeren;-)

IMG_1434.jpg

Bare noen planker og litt maling nå så...., ja også noe tyggis og ståltråd til å feste porten med da... :P

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Swissvax / Dag

    6

  • Lexgtturbo

    6

  • truhaa

    5

  • Scandicshine.no

    4

Hans Marius
x3 :D Kommer nok til å bli mange lange timer i den furteboden der når den er ferdig tenker jeg ;) Før den er ferdig og for den del :P

Furtebod???? nei, nei, nei det er en skikkelig kosebod, skapt for å slippe unna hverdagens mange irritasjonsmoment. En plass å rømme fra verden og en mulighet til å være skikkelig ego ved behov. (det er no mitt syn på garasje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Admins

Blir bra det der

garasjeporter med Swissvax logo på så blir det snasent det der.....

tyggis og ståltråd ja.. he he funker nok fjell det

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ser ut til å bli bra det der.. For min del når jeg skal kjøpe hus så vil det nok være stor sannsynlighet at jeg titter på garasjen før huset, er vel sikkert der jeg kommer til å tilbringe mest tid uansett :fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ser det i hvert fall ut som en garasje. ;)

Noen spesielle planer for innredning? Skulle ønske jeg også hadde garasje... Får spørre studentsamskipnaden om ikke de kan bygge en til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Dette blir nok ei ekte furtebod (også kjent som; pussebod, skammebod, skrytebod, deppebod, osv) - felles for alle er at jeg ender der pga at jeg har fått kjeft av min bedre halvdel for å ha svidd av for mye penger på et eller annet, det være seg bil, bilpleie og tilbehør, verktøy eller andre ting brorparten av den kvinnelige befolkningen ikke ser samme verdi i å svi av penger på som oss gutta... ja, med unntak av skrytebod da, da er det ren hygge med gutta.. :D

Den blir den dobbel (6,5 x 6) - bygde så stort det gikk i forhold til hus, naboer og vei. Jeg har planer om å ha så lite som mulig inne der, kun et skap med utstyr etc. det skal ikke være et sted der alt mulig rakkel blir stablet bort. Lyse vegger og tak, har tenkt på gulv som Ketil, men vurderer også fliser..

Ellers så tror jeg at jeg skal tone ned Swissvax brandingen noe her i heimen, men tanken er god Truls :P

Jeg vet ikke om jeg kommer helt i mål med alt før vinteren, men intensjonen er nå at det skal være godt og varmt slik at jeg kan finne fram utstyret. Har drømt om ordentlig garasje i årevis nå, så det er deilig å se at bygget er på vei opp :)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det enkle eller dobbel port(er)?

Deilig å kunne få gjøre det skikkelig og da, når du først får muligheten. Det er to ting jeg har bestemt meg for at jeg skal gjøre om jeg noen gang er så heldig at jeg får bygge hus. Hjemmekino og garasje i kjelleren.

Det man kaller drive-in-kino tro? :P

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Blir dobbelport, syns det er greiest - men hjemmekino må vente :P (selv om det også er en veldig god tanke hehe)

Jeg hadde ikke forventet mindre av deg Ketil, nå snakker vi jo om en kar som påberoper seg å spise Divine på skiva da ;)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...