Gå til innhold

legge link til bilder.(problemer)


bilmagikeren

Recommended Posts

bilmagikeren

Hallo, jeg fikk plutselig dreisen på bildene her og alt var bra, trodde jeg..

Jeg bruker photobucket, og høyreklikker på fjerde linje, venstreklikker og bytter vindu ti dcno, videre høyreklikker jeg i "feltet" og skal da få opp lim inn, den kommer ikke opp, eller den er der men kan ikke velges... Skjønner ingenting, for jeg fikk til en dag og neste dag fungerer det ikke:( Håper noen skjønte det jeg prøvde å rable ned:)

På forhånd takk:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg venstreklikker på fjerde linje. Bruker "apple" + v for å lime inn bildet. (ctrl + v for dei tullingane som ikkje har skaffa seg mac! ;) )

Ctrl + c er for å kopiere. Du kan prøve dette og viss du uthever fjerde linje. Du finner nok ut kva som passer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

nope... Jeg har vel klart å surre til ett eller annet, men rart for har jo bare skrudd maskin av og på igjen.. Jeg får prøve å få hjelp av en kar jeg kjenner som har ganske peiling på data. Jeg som var cockey å skulle bare druse på med bilder og det som verre er:)..!

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

Når du er på Photobucket skal det holde å bare klikke på IMG-linken til bildet, da kopierer den linken selv og du kan lime inn her på forumet :)

Det jeg sliter med Photobucket, er at når jeg har redigert et bilde i Photoshop f.eks, eller Photobucket's eget program, og skal linke til den via forumet her, legger Photobucket ut det opprinnelige bildet, og ikke det redigerte. Uansett om jeg har lagret det separat :wacko:

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, jeg fikk plutselig dreisen på bildene her og alt var bra, trodde jeg..

Jeg bruker photobucket, og høyreklikker på fjerde linje, venstreklikker og bytter vindu ti dcno, videre høyreklikker jeg i "feltet" og skal da få opp lim inn, den kommer ikke opp, eller den er der men kan ikke velges... Skjønner ingenting, for jeg fikk til en dag og neste dag fungerer det ikke:( Håper noen skjønte det jeg prøvde å rable ned:)

På forhånd takk:)

Når du navigerer rundt på photobucket skal du ha en slik pekefingerhånd. Da skal du kun venstreklikke på fjerde linje. Da byttes img-koden ut med "copied". Så skal det bare være å høyreklikke her på DCN og lime inn :)

Skal nevnes at jeg har slitt litt med dette selv og opplevd at photobucket ikke alltid reagerer eller følger helt med...

Pleier å hjelpe å dra musepekeren (hånden) over img-koden et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Dette virker mer som nettleser problem en bøtte problem. Sjekk også litt info her. Laget en "samletråd" for bøtta.

http://www.detailersclub.no/forum/topic/11472-tips-til-bruk-av-photbucket-i-forbindelse-med-ss/

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker mer som nettleser problem en bøtte problem.

Vet ikke hvordan det er med trådstarter, men det stemmer nok helt sikkert mtp de problemene jeg har hatt. Jeg er jo en av de tullingene som enda ikke har sluttet å bruke IE :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...