Gå til innhold

Mequiars Ntx car wash


Rune90

Recommended Posts

Hei :)

Er det sånn at NTX car wash tar lakkbeskytelen? Eller kommer det an på hvor sterkt du blander den?

Lønner det seg og kjøpe en litt svakere såpe når man bare skal vaske bilen uten lakkbehandling?

Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nxt er en kjempegod såpe som jeg gjerne kan anbefale;) hvor sterk den er kommer ann på hvordan du blander den men hvis du følger bruksanvisningen og kaster en kork og 2 oppi så skal det ikke være noe problem:)

ps: denne såpen er ganske drøy i bruk så om du kjøper en stor flaske varer denne leeenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All såpe og avfetting tærer på beskyttelsen.

Eg synes at det nesten er hysteriske tilstander her inne når det gjelder om såpa og avfetting er for sterk eller ikkje for beskyttelsen.

Eg blander forholdsvis sterkt på dei såpene og avfettingene eg har og det fungerer fint. (beskyttelsen varer bra her)

Har ikkje bilen beskyttelse lenger, tar det 10-15 minutt å legge på ny. Betydligt kortere tid enn det tar å vaske bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skumlegger bilen med ren NXT av og til. Har fortsatt beskyttelse jeg.

207999_206637036031251_198498953511726_771919_5010401_n_large.jpg

haha :thumbs:

Har såpa selv, er utrolig fornøyd :) men er greit og vite i tilfelle jeg skulle blande veldig sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker NXT i foam hver gang, og beskyttelsen er der den. Det er snakk om 1cm NXT og resten vann :)

Ville kjørt på med CG Citrus Wash+Gloss, Glossworkz eller Maxi Suds II :) Veldig gode såper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får lese bruksanvisningen. Står ihvertfall på nettsidene at det skulle veldig lite såpe til mye vann :)

Men, leste nettopp på posten sin sporing av pakker at, pakken har blitt skadet :thumbdown: så nå må jeg vente enda lengre! Typisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme beskjed som at nissen har mistet julegavene på julaften, rett og slett trist! Får håpe dette kommer så fort som mulig og i god stand! Hvor har du bestilt fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...