Dave

Foma,Nilfisk eller Kärcher?

Heisan:-) Har så smått begynt å se på forskjellige høytrykksspylere. Regner med det blir noen kampanjer nå som våren er i anmarsj:-) Har sett på forskjellige modeller i prissjiktet 3000-3500. Burde få en bra modell da,syns jeg:-) Er det store kvalitetsforskjeller på de forskjellige merkene? Tenker da på holdbarhet og driftssikkerhet. Store forskjeller i hva man får med av utstyr? Osv..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en Foma 825 i fjor og var strålendes fornøyd med den til sitt bruk. Godt med vann og trykk.

Eneste er at pistolen ikke tåler for mange ganger å bli slengt i bakken, men 12m slange er fint.

Jeg ga 4000kr inkl. moms for den. Ser at NAF nettbutikk selger 925en til 4500kr, denne har bedre pistol.

825 kan du bruke på en 10A sikring, men 925 må brukes på 16A.

Ellers så kan Kranzle 2160TST anbefales, men et helt annet prisnivå såklart :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipsene skal sjekkes ut:-) Takker så mye:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som Foma ligger godt ann:-) Får håpe det blir kampanje på de:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 747 selv og er jo ganske fornøyd med den, men etter å brukt en stor foma diesel varmtvannsvasker i vinter, merker jeg jo at min ikke er den kraftigeste spyleren, så angrer litt på at jeg ikke kjøpte 925 istedefor, men det er jo noe med pris osv.. Den 925 er jo så tung at den ikke er noe å drasse rundt på iallefall:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk fint for meg å dra opp og ned 825en i trappene og til og med løfte den.

Kranzlen er jo nesten dobbel så tung, så den står på badet i kjelleren :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal slå til på ny HT om det kommer noen kampanje selv. Noen som har kommet over noen tilbud? foma 747 er øverst på ønskelista

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive