Gå til innhold

Foma,Nilfisk eller Kärcher?


Dave

Recommended Posts

Heisan:-) Har så smått begynt å se på forskjellige høytrykksspylere. Regner med det blir noen kampanjer nå som våren er i anmarsj:-) Har sett på forskjellige modeller i prissjiktet 3000-3500. Burde få en bra modell da,syns jeg:-) Er det store kvalitetsforskjeller på de forskjellige merkene? Tenker da på holdbarhet og driftssikkerhet. Store forskjeller i hva man får med av utstyr? Osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lese deg litt opp på linken nedenfor. Jeg sitter og vurderer det samme som deg om dagen.

http://www.detailers...yler-anbefales/

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en Foma 825 i fjor og var strålendes fornøyd med den til sitt bruk. Godt med vann og trykk.

Eneste er at pistolen ikke tåler for mange ganger å bli slengt i bakken, men 12m slange er fint.

Jeg ga 4000kr inkl. moms for den. Ser at NAF nettbutikk selger 925en til 4500kr, denne har bedre pistol.

825 kan du bruke på en 10A sikring, men 925 må brukes på 16A.

Ellers så kan Kranzle 2160TST anbefales, men et helt annet prisnivå såklart :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Jeg har 747 selv og er jo ganske fornøyd med den, men etter å brukt en stor foma diesel varmtvannsvasker i vinter, merker jeg jo at min ikke er den kraftigeste spyleren, så angrer litt på at jeg ikke kjøpte 925 istedefor, men det er jo noe med pris osv.. Den 925 er jo så tung at den ikke er noe å drasse rundt på iallefall:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...