Gå til innhold

Ditec reklame, finn.no jaja...


bilmagikeren

Recommended Posts

bilmagikeren

Er det noen andre som har sett ditec reklamen på finn? Når man har ditec, behøver mann ikke polere bilen noe mer..:) Jess da!

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har AdBlock, så jeg slipper heldigvis sånt :P

...har mer enn nok med familie som påstår de polerer bilen 3x i året med TurtleWax'en sin og anbefaler at jeg gjør det samme :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar

Fint å se at de tørker bilen med pusseskinn på reklamefilmen de har på sin hjemmeside :P

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Det beste er jo at en ikke trenger å polere bilen noe mer.. En bil med ditec som har gått noen kilometer har jo som regel strøken lakk, UTEN en ripe, og mann kan vel egentlig vaske bilen med smågrus uten at det tar skade:)

NOT:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Det som er litt dumt med denne "coatingen" er at de som får bilen behandlet med dette, tror at nå er bilen panser og dette skal holde i mange år.. Her jeg bor(uten å nevne noen:)) er det veldig populært med ditec på nye biler. Jeg skjønner godt at det er populært for de er flinke til å markedsføre seg og de virker meget "proffe".. Og det er jo bedre enn ingenting så egentlig ikke noe problem i det. Men det er jo lite kunnskap om hva mann kan gjøre selv,ev hva som er alternativer. Så det er jo trygt og sikkert å henvende seg til de som kan det, og som også forhandleren ABSOLUTT anbefaler..:) Vet ikke hvordan det er med etterbehandlig, men jeg har polert en del bruktbiler som er relativt nye og de har vært helt jævlige i lakken. Dette tror jeg også kommer av at de som har ditec (e.l) utsetter bilen bilen for litt røff bruk, har jo tross alt beskyttelse:) Ikke alle, men noen kanskje. Uansett er det jo bra at fler og fler blir bevisste på å "behandle" bilene sine, og noen liker morra og noen liker dattera:)

P.s ikke mening å henge ut ditec el folk som har behandlet bilen med det, selv om jeg personlig ville valgt noe annet kanskje:) Og det med etterbehandling(polering?) blir veldig viktig:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn vis du kjøper en ny bmw og tar ditec behandling på bilen, så mister du lakk garantien fra forhandleren?

Stor diskusjon her på jobb nå :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Er det sånn vis du kjøper en ny bmw og tar ditec behandling på bilen, så mister du lakk garantien fra forhandleren?

Stor diskusjon her på jobb nå :thumbs:

Nei, det kan jeg aldri tro.Ditec beskytter jo litt selv om grunnarbeidet kan være dårlig.Å prøve å passe på bilen bør ikke gå utover lakk garantien.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg og trodde, men en på jobben er SÅÅÅ sikker på at du mister den. Han er en hissig jæ*^#, så tørr nesten ikke og si imot han :blink: heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Det var det jeg og trodde, men en på jobben er SÅÅÅ sikker på at du mister den. Han er en hissig jæ*^#, så tørr nesten ikke og si imot han :blink: heh

Hehe, da er det best å skrive her og ikke si imot.Om det dukket opp lakkfeil på min bil om jeg hadde ny, så hadde jeg krevd å få utbedra feilen nesten uansett hva som er gjort med lakken på egenhånd.Grunninga eller galvaniseringa blir jo ikke ødelagt av mild polering.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn vis du kjøper en ny bmw og tar ditec behandling på bilen, så mister du lakk garantien fra forhandleren?

Stor diskusjon her på jobb nå :thumbs:

Før var det ihvertfall noen bilprodusenter (husker ikke hvilke) som sa at man mistet lakkgarantien ved bruk av ditec o.l, vet ikke om det er sånn i dag.

Edit: Det var vel fordi de var redd for at lakken ikke fikk "puste" under forseglingen, og det skulle visstnok ikke være bra over tid.

Endret av trogha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere

Er det sånn vis du kjøper en ny bmw og tar ditec behandling på bilen, så mister du lakk garantien fra forhandleren?

Stor diskusjon her på jobb nå :thumbs:

Du kan kjøpe enkelte BMW modeller med matt lakk og det er på disse du mister lakkgarantien ved polering.

Så kolegaen din har delvis riktig, men dog langt unna sannheten.

[url="http://www.autobua.no"]Autobua[/url]
[url="http://www.stjarnagloss.no/"]Stjärnagloss.no[/url]
[url="http://www.wolfschemicals.no/"]Wolfschemicals.no[/url]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...