hmsilset

paint detectiven har klikka.

Hei, har dere i Swissvax eller noen andre noen erfaring med at disse bare lyser i displayet, men ikke viser noen tall..Min virka ikke i dag enda den er brukt maks 2 timer paa 1,5 aar. Heldigvis var det en ny bil uten for mange riper..Har ogsaa maatta skifte batterier paa den hver gang jeg har brukt den enda den er slaatt av. unnskyld skrivinga,hehe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok batteri? :) det høres ut som en feil på selve hjerna. Bruker å funke å gi det en restart med enten ta ut batteriet eller en reser knapp?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde inn nye batteri.hver gang enda den kun blir brukt 5 minutter maks hver fjortende dag.Er kun av og paa knapp paa denne ;) Som jeg vet om da,hehe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk den på igjen etterhvert, men ingenting stemmer så jeg må ha stilt bort noe.Har ikke brukermanualen her jeg.Noen som vet om på nett så jeg får ordna den når jeg våkner i kveld? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal sjekke, er det en prod feil så går det nok på garanti. Enda en fordel med å kjøpe fra oss ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal sjekke, er det en prod feil så går det nok på garanti. Enda en fordel med å kjøpe fra oss ;)

Nå får jeg jo på måleren, men kommer f.eks 5,5 og andre måleenheter sikkert når jeg prøver den.Holder inne av/på knappen, og da kommer det flere alternativer med få sekunders mellomrom som jeg ikke forstår uten noen manual.Takk for at du sjekker det opp!Det at batteriene ikke varer 2 uker en gang er min feil at jeg ikke har sagt fra!

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har måttet bytte batteri hver gang du har brukt den i et og et halvt år så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke har fått den reparert/byttet før. Kjøper man noe med feil på så er det ikke noe å tenke på. Det bør sendes tilbake med en gang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har måttet bytte batteri hver gang du har brukt den i et og et halvt år så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke har fått den reparert/byttet før. Kjøper man noe med feil på så er det ikke noe å tenke på. Det bør sendes tilbake med en gang.

kanskje de bare spiser batteri, eller kanskje den har vært påslått når den har lagt i etuiet tenkte jeg..40 ganger har jeg tenkt det ;)Nå laget jeg også denne tråden for å finne ut mere om noen hadde brukermanual eller kunne mere om disse :) Om jeg garantert visste at disse målerne ikke skulle være sånn, hadde jeg skrivd direkte til svisswax for lenge siden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut batteriene etter hver gang du har brukt den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har hatt de samme batteriene i 2 år nå og funker fortsatt :) har aldri tatt dem ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal ikke være nødvendig å måtte skru opp chassis og ta ut batteriene etter hver gangs bruk. Hadde der vært slik ville tusenvis av kunder klaget, og PTG'en hadde vært konstruert dummere enn Kinderegg-leker. :)

Jeg har hatt min siden 2009 og aldri byttet batteri. Den funker utmerket. Kjøpte på Scandicshine, men er sikkert akkurat samme måler. PTG må kalibreres med ujevne mellomrom. Sjekk om den måler innenfor angitt feilmargin med vedlagt kit. Bytter man eller tar ut batteri, er det ikke usannsynlig at man må kalibrere. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bruksanvisning på norsk til disse målerne, så jeg får kalibrert den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med Kim hos oss - så hjelper han deg med det :) kim (at) swissvax.no eller 61279900

PS; ikke fått noen tilbakemelding enda..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med Kim hos oss - så hjelper han deg med det :) kim (at) swissvax.no eller 61279900

PS; ikke fått noen tilbakemelding enda..

Takker :) Da skal jeg høre med han.

Kim ordna opp han!Det gikk greit, men er igrunn ikke kjempe enkelt å finne ut av selv når alt står på Engelsk,hehe.

Blir kanskje lagt ut beskrivelse av fremgangsmåte her eller i en egen tråd snart.Takk igjen!Klarer meg ikke uten ptg :)

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag gjerne en guide HM! :) Blir vel å kjøpe en slik i nærmeste fremtid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kalibrerte nå.Den viser 50um nesten for lite på alu men ok på stål. Hvordan kalibrerer jeg alu?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kalibrerte nå.Den viser 50um nesten for lite på alu men ok på stål. Hvordan kalibrerer jeg alu?

Kim sa det var på samme måte som man kalibrerer den vanlige innstillingen. Bare at du bytter til alu på mode først.

Skal se om jeg finner igjen manualen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim sa det var på samme måte som man kalibrerer den vanlige innstillingen. Bare at du bytter til alu på mode først.

Skal se om jeg finner igjen manualen.

Skulle gjerne hatt manualen :)  Husker veldig dårlig sånt jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt manualen :)  Husker veldig dårlig sånt jeg.

Nå har jeg lett igjennom tidenes tregeste og mest rotete pc som fortsatt "fungerer". Fant den til slutt. Send meg en mail på terje@swissvax.no så får du den  :D

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive