Gå til innhold

Surfex HD


Rune90

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Regner med at du spør om surfex fjerner beskyttelsen på bilen slik at du må legge på ny. Bruker du ren surfex vil du måtte gjøre det, men det er ingen vits. Surfex skal blandes ut fra 1:10 opp til 1:50 alt ettersom bruksområdet. 1:30 f.eks som forvask vil være mild mot voksen :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er ny innen detailing.

Har lest at surfex hd er veldig bra, men jeg polere bilen etter og ha brukt den? :)

Takk.

Nei ^_^ Surfex er ikke annet enn en avfetting, så denne kan du trygt (og med fordel) bruke ved hver eneste vask ;)

Dog skal den ikke brukes ren, vil anbefale blandingsforhold fra 1:20 til 1:50 etter hvor skitten bilen er :)

Edit : Var et par som var raskere enn meg der :P

Endret av Glenn92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander det rett oppi en lavtrykks-kanne :) sparer deg for mye anstrengelse i forhold til vanlig sprayflaske :P Bruker kanskje litt mer produkt men med disse blandingsforholdene er surfex latterlig billig alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clas Ohlson, 7L lavtrykkskanne 149,-

Fungerer utmerket til Surfex!

Edit: http://www.clasohlso...px?id=166375382

Takk for tipset KimT! Kjøpte en 2L-versjon i dag som jeg i utgangspunkt skal bruke til Surfex HD/Prickbort.

Men, er det noen som vet om denne også fungerer tilfredsstillende med bilshampoo - altså om den lager bra med skum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...