Gå til innhold

Polering av BMW E61


Gica

Recommended Posts

Hei,

siden jeg ikke har tid og garasjeplass til å polere min egen bil ønsker jeg noen i Oslo til å ta min bil snart.

Bilen var nylig innom www.skadevekk.no men var ikke spesielt fornøyd med hvordan flekkinga ble gjort, derfor må den personen som tar jobben også våtslipe noe av flekkinga.

Bilen hadde en polering sist (av meg) i slutten av sommeren 2011, og jeg ser nå at det er en del rds og noen vaskeriper her og der. Bruker 2 bøttesystemet selv med washmitt, men ikke alltid riper kan unngås

Bilen er mørkeblå og er ellers pen i lakken, panseret trenger noe arbeid som jeg kan se.

Noen som melder seg frivillig til jobben ?

Takker på forhånd.

Endret av Gica

Bilene mine

2016 Audi Q7

Før

2016 Tesla Model S 90D | 2017 Tesla Model X 100D  | 2016 Nissan Leaf Tekna 30

2015 Ford Focus ST | 2007 BMW E61 520D  | 2005 Toyota Yaris TS Turbo | 1994 Mazda RX-7 FD3S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville lagt inn noen bilder her :) Er lettere for folk og bedømme jobben.

Ok, skal prøve å få tatt noen bilder idag :)

Bilene mine

2016 Audi Q7

Før

2016 Tesla Model S 90D | 2017 Tesla Model X 100D  | 2016 Nissan Leaf Tekna 30

2015 Ford Focus ST | 2007 BMW E61 520D  | 2005 Toyota Yaris TS Turbo | 1994 Mazda RX-7 FD3S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, regna med at det var det du mente ja :)

Bilene mine

2016 Audi Q7

Før

2016 Tesla Model S 90D | 2017 Tesla Model X 100D  | 2016 Nissan Leaf Tekna 30

2015 Ford Focus ST | 2007 BMW E61 520D  | 2005 Toyota Yaris TS Turbo | 1994 Mazda RX-7 FD3S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Kan godt ta en titt på bilen din jeg. Har både tid, sted, utstyr og produkter som trengs. Angående våtslipingen så må jeg ta forbehold. Hadde en bil inne ifjor som hadde vært på et tilsvarende sted som du hr vært med bilen din og der lå alt grumset UNDER klarlakken så det var ikke noe å hent på våtsliping. Tar gjerne en titt på bilen så kan jeg se hva som må gjøres og hva som er mulig å få fjernet med våtsliping.

Mvh

ØrjanA :) (Som også kjører E61 ;) )

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått mange henvendelser, og det takker jeg for. Tok en vask av bilen ikveld og dro fram arbeidslampa. Lakken ser ikke ut, og som du sier ØrjanA tror jeg faktisk selv med våtslip at dette ikke blir helt som jeg ønsker.

Jeg vil forsatt ha bilen polert opp, men jeg må finne en som er villig til å ta en lakkeringsjobb for meg først. Om dere kjenner noen som vil ta denne jobben i Oslo området så PM meg.

Jeg tar så kontakt i ettertid med de som har henvendt seg for poleringsjobben, som sagt. Jeg kan la bilen ligge igjen 4 - 5 dager om dette er nødvendig.

Takker for god respons sålangt.

Bilene mine

2016 Audi Q7

Før

2016 Tesla Model S 90D | 2017 Tesla Model X 100D  | 2016 Nissan Leaf Tekna 30

2015 Ford Focus ST | 2007 BMW E61 520D  | 2005 Toyota Yaris TS Turbo | 1994 Mazda RX-7 FD3S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg tror kanskje jeg ville tatt turen tilbake til lakksjappen som utførte ugangen i første omgang og fått dem til å gjøre lakkeringen skikkelig, evt krevd pengene tilbake siden det må gjøres på nytt.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg ville tatt turen tilbake til lakksjappen som utførte ugangen i første omgang og fått dem til å gjøre lakkeringen skikkelig, evt krevd pengene tilbake siden det må gjøres på nytt.

Fikk som svar at dette var det beste de kunne gjøre, betalte vell 1600,- for jobben, noe jeg vil si var bortkastet. Ikke ble det penere heller. For den vanlige mannen i gata som ikke er fanatiker / pirkete som meg, er dette sikkert en ok løsning.

Bilene mine

2016 Audi Q7

Før

2016 Tesla Model S 90D | 2017 Tesla Model X 100D  | 2016 Nissan Leaf Tekna 30

2015 Ford Focus ST | 2007 BMW E61 520D  | 2005 Toyota Yaris TS Turbo | 1994 Mazda RX-7 FD3S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...