dincene

Bilen er grisete etter et verksted opphold...

Heia! Har blitt påkjørt bakfra for noen uker sider og bilen ble levert på et verksted for å fikses. Ble lakka og styrt og endelig på fredag kunne jeg hente den igjen. Gleda meg voldsomt men ble skuffa som bare det!

For det første - inne er det sååå støvete at det ikke kan beskrives en gang! Og jeg som tenkte at verksted må rengjøre.. Og for det andre dem har vaert slurvete med lakkinga. Maling er på vinduslister (ute) og på døra (inne). Har skjekka litt priser på innvendig vasking på en bilpleiefirma. Det er jo sykt dyrt!

Jeg har nå tenkt å dra tilbake i morga og høre med dem siden jeg har ikke utstyr selv for å rengjøre skikkelig. Er det ikke demes sitt ansvar å gjøre dette???

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du at de har sølt lakk på vinduslisten eller maling? Hva skulle bilpleiefirmaet ha?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er vel maling som dem ikke ha skikkelig fjerna fra vinduslister... ikke lakk :)

Jeg måtte ikke betale noe siden det ikke var min feil. Men det er tullete uansett siden bilen var strøken før. Jeg skjønner jo godt at den sto åpen på versktedet i 3 uker og derfor ble det så støvete og skitten inni men er det ikke sånn at jeg kan kreve dem å rengjøre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et til spørsmål - jeg ble altså påkjørt bakfra med en større bil i en nedover bakke og dermed bakdelen av bilen min ble trykka inn noen cm ble jeg forklat på det karoserieverkstedet der den sto nå. Dem hadde strekt den ut (aner ikke hvordan dette blir gjort). MEN nå merker jeg at ratet er anerledes. Det var servostyring men nå føles det stivt på en måte. Mye vanskeligere å svinge. Som i gamle biler. Og bremser virker veldig slakke. Er dette noe som kan ha skjedd under denne strekninga?

Samboeren min sier skal kanskje på en sånn NAF test for å se om noe er gale. Vi har nok begge to ganske lite peiling om noe annet en bare kjøring <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med deg bilen på en etterkontroll hos NAF, få de til å se over arbeide som har vært gjort. Vis de finner det dårlig mener jeg de kontakter bilverkstedet. Det er så mye dårlige folk som retter bil om dagen og lakkerer så det er en stor skam!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye dårlig lakkering ja....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ta med deg bilen på en etterkontroll hos NAF, få de til å se over arbeide som har vært gjort. Vis de finner det dårlig mener jeg de kontakter bilverkstedet. Det er så mye dårlige folk som retter bil om dagen og lakkerer så det er en stor skam!

Det er ikke ille... greit med noen som vet hvordan det skal se ut eller bli gjort også, når en "novis" kommer å klager får du ofte et svar "nei, nei, det vil bli slik uansett ja, ikke noe rart med det, dessuten var bingobolten og plyxawstagene vriene å plassere" og så nikker du bare "ok" sikkert bra da ja, takk skal du ha...

Så enten Naf da eller ned å klage, hater personlig å klage på så mya pga av det jeg skrev over her, og når de sier at det er sånn er det ofte at jeg ikke vet annet og regner med det er greit. så om NAF gjør sjekken og klager etterpå, hadde jeg benyttet dem

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også sjekke med forsikring selskapet, flere som tilbyr kvalitets kontroll av utført arbeid. Gjensidige har det slik at at alle reprasjoner blir kvalitetskontrollert av NAF.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive