MikaelØ 149 Skrevet 18 Februar, 2012 Rapporter Share Skrevet 18 Februar, 2012 Har da tenkt og kjøpe meg ein bil nr2 som jeg har tenkt og bruke som "kose" bil. Har da tenkt på en Polo N6. Fant en som ser bra ut og har lav km stand Hva bør jeg se etter viss bilen blir aktuell? Er det masse rust på disse bilene? Km stand : 137 000' Pris: 25000 nytt klutje - nye skiver og klosser foran Takk for svar. Mvh Mikael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere Bernhard 2 385 Skrevet 18 Februar, 2012 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 18 Februar, 2012 Hjulbuer bak pleier å være utsatt på disse.. Siter Facebook: Brynildsen Autospa Hjemmeside: Brynildsen Autospa Hjemmeside: BAS-ShopAudi RS6 Ducati 1199 Panigale S Audi Q7 S-line BMW 318D Ferrari 360 Modena BMW E92 320D Lemansblau Audi A8 D3 4.2 Quattro Audi A4 B7 Granatrød Audi RS4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern 1 740 Skrevet 18 Februar, 2012 Rapporter Share Skrevet 18 Februar, 2012 Hjulbuer bak som Bernhard sier, samt undersiden av kanaler og bak bakfanger... Er ikke mange av disse som ikke har rust. 6n2 er et tryggere valg.. 00-01mod Siter Mvh Torgeir Thorud "just looking for that perfect shine"Min S&S "samletråd" noen av mine jobber ||| Porsche 964RS 100t Detail ||| Porsche 996 GT3 MKII ||| TAS on Facebook ||| Mine biler BMW E24 635CSi og fler ||| TAS Instagram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelØ 149 Skrevet 18 Februar, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18 Februar, 2012 Okey! Fant denne litt interessant http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33295857 Noen som kjenner til denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy 6 673 Skrevet 19 Februar, 2012 Rapporter Share Skrevet 19 Februar, 2012 Lekkasje i simmer ring på aksling ut av girkasse, til giroverføring. Koster ca 85.- og skiftes på en halvtime, men mangen bryr seg ikke om denne svettingen, og det resulterer i girkasse havari. Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trogha 460 Skrevet 19 Februar, 2012 Rapporter Share Skrevet 19 Februar, 2012 Kjenner 2 stk. som har vært nødt til å skifte girkasse på disse, så det Tommy sier stemmer nok bra. Hun ene har hatt bilen i mange år, og har aldri vært "plaget" med noe annet enn vanlig vedlikehold og litt rust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern 1 740 Skrevet 19 Februar, 2012 Rapporter Share Skrevet 19 Februar, 2012 (endret) Det stemmer som Tommy sier, dette gjelder alle sammen shalteakselen sitter på under siden på disse kassene. Noe som er helt høl i hue, jeg har bytta på min 2 ganger..... og bør nok byttes så fort en ser sletting ru net girkassen. Det lekker sakte ut også når det blir lavt oljenivå går lagrene varme i kassen og senterakselen vandrer så ryker drevne til slutt Endret 19 Februar, 2012 av Torgeir/TAS Siter Mvh Torgeir Thorud "just looking for that perfect shine"Min S&S "samletråd" noen av mine jobber ||| Porsche 964RS 100t Detail ||| Porsche 996 GT3 MKII ||| TAS on Facebook ||| Mine biler BMW E24 635CSi og fler ||| TAS Instagram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.