Gå til innhold

Hvilke produkter misliker du?


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Har sittet og lest litt på DB nå og der kom jeg over en post tilsvarende denne.. Så da spør jeg som topic sier, hvilke produkter misliker du? Jeg har vel prøvd det meste av det jeg har liggende nå og det eneste jeg kommer på i farten er vel Megs Water Magnet.. Grunnen til det er at jeg synes den suger veldig dårlig, jeg åpnet tom en splitter ny og ubrukt her om dagen, men syns den også fungerte veldig dårlig i forhold til det andre jeg har prøvd.. Sugde omtrent ikke til seg vann, selv ikke etter at jeg hadde skylt den i varmt vann..

Husker også fra forrige jobben at det var en gjentagende "klagesak" på dette produktet..

Meninga med denne tråden er ikke å henge ut noen leverandører eller merker, men å dele litt erfaringer.. Og alle har jo forskjellige oppfatninger av ting, så om Nilsen ikke liker f.eks Megs WM så kan fortsatt Hansen gjøre det..

Samtidig så er det jo en fordel av at produktene benyttes til det de skal brukes til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnacle Safe Scrub Bug & Tar Pad - Tok ikke fluene som var klistret over panseret.

Pinnacle Micro Rejuvenator - Omo color funker bedre enn denne, styr unne er mitt tips.

Pinnacle Ultra Poly Clay - Mulig jeg har fått en dårlig batch. 2 av 4 laget hologrammer og var vanskelig å jobbe med. De andre andre var veldig gode...

Sonax Citrus felgvask - tok lite skitt samt fikk bremse skivene til å ruste noe jævli.

Har en masse Turtle Wax flakser som kun er brukt en gang. Husker ikke navnet på alt men det frister ikke å ta det ibruk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkrensen til autoglym.HELT umulig og jobbe med.Svineri som burde vært fjernet fra markedet.

Synes det omtrent er den beste du kan finne for hånd jeg.. den tar jo faktisk litt

1) Meguiar's Swirl remover #9 - fjerner IKKE swirls.. hehe.. Men fin nok til å fjerne hologramer kansje

2) Den grønne luksusvoksen til Turtle Wax, den holdt såvidt over natta (har ikke kjøpt den selv..)

Resten jeg har er jeg veldig fornøyd med!

To stk som jeg har glemt (!)

Turtle Wax felgbørste, riper helt sykt

Autoglym vannal, riper omtrent like mye

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Faktisk ikke mye jeg har kjøpt som jeg angrer så voldsomt på¨..men noe er det...

Duragloss sine Mikrofiber produkter var ikke voldsomt bra, men duger til noe.

Meguiars vinylfornyer var kliss

Meguiars NXT gen spraywax var tung

Autoglyms bumpershine trekker til seg bøss

Autoglyms såpe var en gedigen nedtur

R222 (USA utg av P21s) shampoon var ikke noe voldsomt

er vel de som dukker opp akkurat nå....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Meguiars vinylfornyer var kliss

Har ikke prød noen andre enn den enda, men jeg synes ikke den var så klissete...

Ellers må jeg nok være enig i at watermagnet var skuffende, i alle fall i forhold til dehydrator towel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Rød flaske med sort sprayer... har brukt den 2 ganger tror jeg her, ble ikke noe imonert av den...

men h\jeg syntes watermagnet er helt ok jeg, funker fjell de jeg har her, men mister sef litt draget etterhvert, emn ikke noe stort problem

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg åpnet en helt Water Magnet og prøvde både som ørr og etter å ha skylt den i varmt vann og den endte opp på felgene(er jo store flater der og) :D Men dehydrator er WM helt overlegen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den virka veldig fin.. sånn ca samme som guzzler! men har prøvd den en gang, så vil ikke uttale meg om den er god eller ikke! men har fått masse skryt da..

Flommer av vannperler med WM og tar resten med guzzler.. Microfiber skal jo vaskes etter vask uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Kansje Meguiars har juksa og ikke splitta fibrene, da trekker den ikke vann, hør med de om det...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Klarer ikke komme på noen produkter jeg har mislikt hehe..

Men prøvde Dehydrator Drying Towel i går, og ble litt skuffet over den sammenlignet med Cobra Guzzler.

Var såklart mange ganger bedre enn pusseskinn hehe... men var ikke i nærheten av nivået på min 6 måneder gamle Guzzler. Nå er min Cobra Guzzler litt større, men jeg kan tørke hele bilen min med den og den blir ikke igjennomvåt. Med Dehydrator Drying Towel var den helt igjennomvåt før hele bilen var tørket så ble en del vann striper på slutten.

Men Dehydrator Drying Towel blr kanskje bedre etter en vask?

Noen som har prøvd den nye Guzzler HD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

ThePolishingCompany skal ha bra mikrofiber, noen som har testet der...

Guzzlern min er også bra enda den, hatt den godt over ett år..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Forøvrig så har jeg også dårlig erfaring med Megs Nxt Streak Free Glass Cleaner, den var ikke veldig streak free for mitt vedkommende, men CRC sin Aviation Glass Cleaner er super.. Eneste minuset med den var at den skulle være kreftfremkallende, men rene vinduer er viktigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Meguiars plastX har 2 flasker.

Synes ikke dette hjalp noe på noe av det jeg prøvde

Har testet denne jeg også, synes det ble bedre, men så klart ikke så bra som om du hadde polert dem....

Her har jeg brukt PlastX

HPIM2185.jpg

Her har jeg ikke

HPIM2184.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...