jensen

Hvordan fjerne småriper på solfilm?

Hei, etter at jeg har lagt på solfilm så har skrapen min laget mange småe riper som synes godt i solen. De vises ikke fra utsiden på bilen. Er det noen som har tips til hvordan jeg skal få bort dem?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legge ny film B)

Å hvis du gjør det bruker du plasten du river av som et mellomlegg når du skraper ut vannet, da unngår du riper.

Mulig du kan bruke et eller annet for å skjule de i kortere perioder, men det har jeg ikke testet selv.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv kjøper jeg kun ripesikker proff-film når jeg skal legge soting, aldri opplevd riper uansett hvor hard behandling jeg har gitt filmen under legging.

Kjøper man film på biltema, thorsov, bilxtra, osv. så får man vel striper nesten i det man tar det ut av pakken etter hva jeg har erfart. Burde være merket med "legges kun med silkehansker" på disse solfilmene..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke interessert i å legge en annen film.

Ingen som har noen tips?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solfilmen tåler så lite varme (fra pad/maskin) at den vil slippe/boble ganske raskt, så dette må du nok enten leve med, eller fjerne å legge på ny film.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du fjerne riper i solfilm må du slipe den ned og jevne ut på samme måte som lakk, da skjønner du muligens hvorfor det ikke er så fryktelig mange tips å komme med.

Vet man får tak i et middel man kan bruke på mobil skjermer for å gjøre riper mindre synlig, mulig det kunne fungert?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet et sotingen er fryktelig tynn, men skulle tro det var noe som i det minste fikk ripene litt mindre synlig.

troga:

hm, kanskje det fungerer ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive